بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه MWC 2015 از دیدگاه گویا آی تی

بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه MWC 2015 از دیدگاه گویا آی تی
  • 1393/12/18
  • مبين
  • 1

همانطور که می دانید نمایشگاه MWC 2015 در تاریخ ۱ مارس برابر با ۱۰ اسفند ماه برگزار شد و تیم گویا آی تی تمامی اخبار و رویداد های این نمایشگاه را برای شما پوشش داد که در آن اتفاقات جالبی رخ داد.

این نمایشگاه به پایان رسید و در آن محصولات گوناگونی از سوی شرکت های موفق جهان معرفی شدند از گوشی های هوشمند گرفته تا ساعت های هوشمند و دیگر دستگاه ها، گویا آی تی لیستی از محصولات برتر این روداد را برای شما تهیه کرده است که در ادامه توضیحات کوتاهی درباره آن ها به شما می دهیم.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ Edge

galaxy-s6-vs-galaxy-s6-edge_04-640x359

بدون شک دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ Edge سروصدایی در کنگره جهانی موبایل ایجاد کردند چراکه جزء اولین دستگاه های پرچم دار معرفی شده در این رویداد بودند و با مشخصات بالایی که داشتند بسیار مورد توجه بازدیدکننده گان قرار گرفتند. این دو دستگاه طراحی خاصی دارند و احتمالا می توان گفت که گلکسی اس ۶ بهترین کیفیت دوربین را دارد. این دو گوشی جدید به زودی روانه بازار خواهند شد اما رقیب سرسخت آن ها می تواند اچ تی سی وان ام ۹ باشد که رقابت سختی را در فروش باهم خواهند داشت.

ساعت هوشمند Urbane ال جی

LG-Watch-Urbane-LTE-01-640x359

دستگاه پوشدنی Urbane ال جی اولین ساعت هوشمندی است که دارای سیستم عامل WebOS می باشد این ساعت بر خلاف دیگر ساعت هایی که قدرت آن توسط سیستم عامل پوشیدنی اندروید تامین می شود قابلیت برقرای تماس مستقیم را دارد یعنی می توانید از سیم کارت در این دستگاه استفاده کرده و از قبلیت LTE هم بهره مند شوید.

دستبند TalkBand B2 هواوی

Huawei-TalkBand-B2-08-640x359

دستبند TalkBand B2 هم به عنوان یک دستبند هوشمند و هم به عنوان یک هدست بلوتوثی شناخته می شود که قبلا سری اول آن با نام B1 از سوی هواوی معرفی شد. در زمان بقراری تماس هییچ جای نگرانی برای استفاده از آن نیست چراکه به یک هدست تبدیل می شود و هیچ دردسری ندارد.

سنسور Qualcomm ID

qualcomm-fingerprint-reader-640x359

همانطور که می دانید این روز ها برای رمزگذاری گوشی های هوشمند از فناوری جدیدی با نام سنسور اثر انگشت نیز استفاده می شود که شرکت اپل اولین ارائه دهنده در این زمینه بود. حال شرکت Qualcomm سنسور جدیدی را طراحی کرده که قادر است اثر انگشت کاربر را از روی شیشه فلز و بسیاری چیزهای دیگر شناسایی کند یعنی سنسور در گوشی های هوشمند پنهان می شود و نیازی نست که حتما جای مشخصی برای تشخیص آن داشته باشد می توان آن را در لبه های این دستگاه ها به کار برد.

Vibe Shot لنوو

lenovo_VIBE_Shot_Family-5-640x371

Vibe Shot دستگاهی است که برای دوستداران عکاسی با تلفن همراه ساخته شده است. این دستگاه در واقع یک گوشی هوشمند است که با شکل خاصی طراحی شده است. دوربین آن مجهز به تثبیت کننده اپتیکال است و لذت یک تصویر برداری عالی را به کاربر می دهد.

تبلت اکسپریا  Z4 سونی

sony-xperia_Z4-640x393

در نگاه اول این دستگاه با طراحی صنعتی ویژه کاربر را جذب می کند و به عنوان یک تبلت ۱۰ اینچی وزن بسیار کم و همچنین ضخامت کمی را دارد. مشخصات آن معقول بوده و دارای یک صفحه کلید فیزیکی خارجی است و با وصل شدن به دستگاه تبلت را به یک اولترابوک اندرویدی تبدیل می کند. برای مشاهده جزئیات بیش تر درباره این دستگاه به اینجا سربزنید.

هدست Vive VR اچ تی سی

htc-vive-01-640x359

شرکت اچ تی سی سورپرایز خوبی را برای مردم در MWC 2015 داشت و هدست واقعیت مجازی خود رابا نام Vive معرفی کرد. این هدست واقعیت بهتر از نسخه های قبلی معرفی شده است و برای مشاهده فیلم ها و همچنین بازی های رایانه ای بسیار مناسب است.

صفحه کلید تاشو مایکروسافت

foldable-keyboard-3-640x360

مایکروسافت در کنار گوشی هیا هوشمند جدید خود یک صفحه کلید تاشو را معرفی کرد که با دستگاه های iOS و همچنین اندرویدی نیز نیز سازگاری دارد. نوشتن با صفحه کلید گوشی های هوشمند کمی دشوار بوده و برای برخی از کاربران بسیار دردسر ساز است اما مایکروسافت با این صفحه کلید تاشو سبک و قابل حمل این مشکل را حل کرده است. برای مشاهده جزئیات بیش تر می توانید به اینجا بروید.

لب تاپ HP Spectre X360

hp-spectre-x360-05-640x359

hp-spectre-x360-05 به عنوان یک تبلت و لب تاپ سنگین و پر حجم شناخته شده است اما  HP Spectre X360 تغییراتی در این زمینه ایجاد کرده است. برای مشاهده جزئیات بیش تر می توانید به اینجا بروید.

کارت حافظه میکرو اس دی ۲۰۰ گیگابایتی Sandisk

sandisk-200GB-Ultra_microSDXC-640x525

می توان گفت که SanDisk منشاء حافظه ذخیره سازی است این شرکت در کنگره جهانی موبایل یک کارت حافظه میکرو اس دی را با ظرفیت ۲۰۰ گیگابایتی معرفی کرد. برای مشاهده جزئیات بیش تر می توانید به اینجا بروید.

همانطور که می دانید هدف اصلی گویا آی تی اطلاع رسانی اخبار فناوری است و امسال هم بهتر از هر سال خبرهای نمایشگاه MWC را پوشش داد.نظر شما درباره این خبر چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    ممنون خوب بود، ولی یعنی واقعا دست بند و M9 htc توی این لیست جایی نداشتن؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *