با اپلیکیشن Cooler Master دستگاه اندروی خود را خنک کنید!

با اپلیکیشن Cooler Master دستگاه اندروی خود را خنک کنید!
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

آیا تا کنون در هنگام کار با دستگاه اندرویدی خود متوجه تغییر دمای بدنه آن شده اید؟ همانطور که می دانید سیستم عامل موبایلی گوگل، به دلیل قابلیت های شخصی سازی فراوانش اکنون محبوب ترین سیستم عامل مورد استفاده در گوشی های هوشمند است.

اما تا کنون به فکر مدیریت دمای گوشی یا تبلت خود بوده اید؟ Cooler Master یکی از برترین و حرفه ای ترین گزینه های موجود است که با کمک آن می توانید به مدیریت دمای دستگاه خود بپردازید.

غالبا دمای گوشی به دلیل گرم شدن پردازنده صورت می گیرد. گرم شدن پردازنده نیز به دلیل فشاری که اپلیکیشن های مختلف بر آن وارد می سازند ایجاد می شود. اپلیکیشن مورد بحث بر دیگر اپلیکیشن های موجود در سیتستم نظارت کرده و استفاده آنها را از پردازنده گوشی یا تبلت مسدود می سازند تا فشار کمتری بر آن وارد شده و در نتیجه دمای دستگاه کاهش یابد.

یکی از برترین قابلیت های Cooler Master نظارت زنده و لجظه ای بر دمای تلفن هوشمند است و جالب تر آنکه اطلاعات را ب صورت نمودار و خیلی خوانا و قابل فهم در می آورد. همانطور که گفتیم، کار این اپلیکیشن تحلیل و بررسی سایر اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه اندرویدی شماست. اپلیکیشن یاد شده به صورت هوشمند مواردی را که از CPU استفاده زیادی می کنند را شناسایی کرده و با جلوگیری از استفاده بیش از حد آنها از پردازنده، باعث کاهش فشار موجود بر روی آن شده و در نهایت دما را تا جد قابل قبولی کاهش می دهد. البته شاید حالا فکر کنید که انجام چنین کاری سخت باشد. اما Cooler Master اینکار را با یک کلیک انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این اپلیکیشن، رایگان بودن آن است و ضمنا هیچگونه تبلیغ اضافه ای هم در آن نمایش نمیابد.

می توانید هم اکنون Cooler Master را از ایران اپز دانلود کرده و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *