هدست هوشمند سامسونگ Gear VR هم کنسول بازی میشود!

هدست هوشمند سامسونگ Gear VR هم کنسول بازی میشود!
  • 1393/12/18
  • سامان گوهری
  • 1

اکنون همه چیز در حال پیش رفت است. در چند سال آینده کنسول های بازی شکلشان تغیر میکند و یا کاملا منقرض میشوند این بار شرکت های DeNA و Oculus می خواهند برای  Gear VR اولین هدست هوشمند سامسونگ بازی طراحی کنند

هفته ی گذشته بود که در همایشی تمام توسعه دهندگان بازی های رایانه ای در سان فرانسیسکو گرد هم آمده بودند. شرکت واقعیت مجازی Oculus و شرکت ژاپنی بازی های تلفنی DeNA رسما اعلام کردند که در صدد ساخت بازی FPS (بازی تیر اندازی اول شخص) برای اولین هدست هوشمند سامسونگ یعنی Gear VR هستند.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

نسخه صفر این بازی به صورت نسخه نمایشی اکنون به صورت رایگان در دسترس همگان می باشد. در حال حاضر این بازی فقط برای گوشی گلکسی نوت ۴ سامسونگ طراحی شده است. قیمت این بازی ۵ دلار است که در نگاه اول برای یک بازی اندرویدی که فقط بر روی یک نوع گوشی قابل دریافت است بسیار مبلغ بالایی است . ولی وقتی بیشتر با امکانات این اپ آشنا میشوید دلیل این قیمت بالا را درک میکنید.

این بازی همانطور که در قبل هم اشاره کردیم بازی است با سبک تیر اندازی اول شخص که در آینده ای بسیار نزدیک اتفاق می افتد جریان دارد. گیم پلی این بازی چیزی تقریبا مثل نسخه های چند سال قبل کانتر است. شما میتوانید زاویه ی دوربین خود را حرکت دهید و از افکت های تصویری مانند : اشعه ایکس دوربین حرارتی و دوربین دید در شب است. و بازی در جایی می گزرد که قبلا یک ارتش وحشی آن را خراب کرده است!

باید کنون ببیبینم این اپلیکیشن که از انیمیشن بالایی بهره می برد و البته اجرا و نمایش گلکسی نوت ۴ هم کمک بس

یاری به این انیمیشن و گیم پلی قوی میکند. این اپلیکیشن بر روی App iTunes و Google Play رسما منتشر میشود. شرکت های DeNA و Oculus بیشترین تلاش خود را بر روی این گوشی گذاشته اند و هدف آنان هم این است که اولین شرکت هایی باشند که برای هدست های هوشمند بازی طراحی کرد!

[منبع:gamespot]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. به نظر من ما بریم با همون کنسلمون تو خونه بازی کنیم بهتر هست تا این رو بگیریم خودنون که میگید مثل کانتر هس میریم همون کانتر بازی می کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *