تلفن هوشمند Moto Turbo از موتورولا در هند عرضه شد

تلفن هوشمند Moto Turbo از موتورولا در هند عرضه شد
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

هفته‌ی پیش گزارشی منتشر شد که بیان می داشت موتورولا در نهایت تلفن هوشمند Moto Turbo را در هند عرضه خواهد کرد. این گوشی حالا به صورت انحصاری توسط فروشگاه آنلاین خرده فروشی FlipKart با قیمت ۶۶۹ دلار به فروش می رسد.

دستگاه یاد شده که برای هند در نظر گرفته شده، مانند Moto Maxx برای بازارهای جهانی و Droid Turbo برای اپرداتور Verizon است. موتورولا در این محصول از یک صفحه نمایش ۵/۲ اینچی از نوع AMOLDED استفاده کرده که روزولشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می کند. Moto Turbo در دل خود یک پردازنده‌ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۵ دارد که فرکانس کاری ه هسته آن نیز بر روی ۲/۷ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است.

گوشی هوشمند مورد بحث به صورت پیشفرض اندروید ۵ آبنبات چوبی را اجرا می کند و در پشت خود یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی دارد و یک فلاش دوگانه LED این دوربین را همراهی می کند. به علاوه قابلیت بزرگنمایی دیجیتال تا ۸ برابر از دیگر ویژگی های دوربین این دستگاه است. در جلو Moto Turbo اما یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار دارد که برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس های تصویری در نظر گرفته شده.

علاوه بر سنسورهای معمول که این روزها در اکثر تلفن های هوشمند سطح بالا میبینیم، گوشی یاد شده از سنسور مادون قرمز و نیز سنسور اثر هال بهره می برد. این محصول از شبکه های پرسرعت LTE Band 3 پشتیبانی کرده و یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپرساعتی دارد. موتورولا پشت دستگاه را با استفاده از نایلون بالستیک پوشانده که ظاهری بسیار خوب به آن بخشیده و نیز قابلیت ضد آب بودن را برای این دستگاه به ارمغان آورده است.

[منبع: gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *