Reserve Strap یک باتری اضافی برای اپل واچ

Reserve Strap یک باتری اضافی برای اپل واچ
  • 1393/12/18
  • مهرداد فراهانی
  • 0

عمر باتری اپل واچ همواره یک نگرانی عمده برای اپل بوده است که از ابتدا به آن اعتراف کرد و احتمالا شارژ اپل واچ بیشتر از یک روز دوام نمی آورد. با این حال گزارش های اخیر نشان داده اند که اپل توانسته است برای بهبود آن کار هایی انجام دهد، اما هنوز هم نیاز به شارژ روزانه دارد.
با این حال اگر شما ترجیح می دهید زمان بیشتری شارژ آن را نگهدرید بهتر است از بندی به نام Reserve Strap که لین موسگراو و جان آرو به تازگی از آن پرده برداری کردند استفاده کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این یک بند ساعت طراحی شده برای اپل واچ است که اجازه می دهد تا به کمک آن اپل واچ را در زمانی که به دست دارید شارژ کنید. اساسا این یک بسته باتری خارجی برای ساعت هوشمند شما است.در این بند سلول های لیتیوم پلیمر همراه با شارژر القایی مسئول شارژ دستگاه خواهند بود و به گفته سازندگان آن، این باتری به اندازه کافی برای شارژ اپل واچ برای حداقل یک بار در طول روز انرژی تامین می کند.

جنس این بند از نوعی سیلیکون می باشد و کسانی که بندی کمی رسمی تر از آن می خواهنم درحال حاضر از شانس استفاده از آن بی بهره می مانند. در حال حاضر برخی از نگرانی ها وجود دارد و آن این است که آیا این بند که در راه سنسورهایی که نیاز به تماس با پوست کاربر به منظور استفاده از قابلیت هایی مثل اپل پی و جمع آوری داده های بیومتریک قرار دارد مانع این سنسور ها خواهد شد؟ سازندگان آن در جواب می گویند: “از آنجا که ما قادر به تست این وسیله بر روی دستگاه واقعی نبوده ایم، جواب دادن به این سوال که آیا ما قادر خواهیم بود از تداخل سنسور های پشت دستگاه جلوگیری کنیم واقعا سخت است و ما تا زمانی که قادر به تست آن بر روی اپل واچ واقعی نباشیم نمیتوانیم با اطمینان به این سوال پاسخ دهیم اما مطمئنا پشتیبانی این ویژگی برای محصول ما یک اولویت است.”

در هر صورت این یک ایده جالب است و ما حدس می زنم که با معرفی اپل واچ این بند به سادگی با آن کار خواهد کرد. در این میان کسانی که علاقه مند هستند می تواند برای سفارش این بند با قیمت ۲۵۰ دلار از طریق وب سایت شرکت سازنده اقدام کنند.

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *