ساعت هوشمند Oppo با ۵ دقیقه شارژ می تواند یک روز کامل کار کند [شایعه]

ساعت هوشمند Oppo با ۵ دقیقه شارژ می تواند یک روز کامل کار کند [شایعه]
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

در حالیکه در نمایشگاه MWC 2015 شاهده معرفی تلفن های هوشمند بالارده ی زیادی بودیم، اما در مورد ابزارهای پوشیدنی چیز زیادی برای نمایش وجود نداشت. قبلا تصاویری منتشر شده بود که اعلام می داشت Oppo نیز در حال ساخت ساعت هوشمند است که ظاهرا قرار است صفحه ای گرد داشته باشد.

شرکت مورد بحث گزارش داده که راه حلی برای برطرف کردن مشکلات عمر باتری دارد که می توان از آن در ساعت های هوشمند استفاده نمود تا به سرعت شارژ گردند. فناوری شارژ VOOC به باتری ساعت هوشمند این شرکت اجازه می دهد تا بتواند یک روز کامل را فقط با ۵ دقیقه شارژ کردن دوام بیاورد.

این تکنولوژی یکی از مواردی است که در باتری های قدرتمند Oppo بکار رفته.در هر حال، شاعیات اعلام شده، دقیقا مشخص نکرده اند که در ۵ دقیقه، باتری دستگاه چقدر از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می گردد و فقط به این اشاره کرده اند که با این ۵ دقیقه چقدر می توان از آن استفاده کرد.متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد ساعت هوشمند شرکت مورد اشاره وجود ندارد و حتی مشخص نیست اصلا چنین محصولی واقعا وجود دارد یا خیر. اما تصاویری که به بیرون درز یافته اند، از ابزاری پوشیدنی با صفحه نمایشی کامل گرد خبر می دهند که چیزی شبیه به ساعت هوشمند LG G Watch R یا Moto 360 است.[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *