SmartThings در حال حاضر بهترین گزینه برای هوشمند سازی خانه است

SmartThings در حال حاضر بهترین گزینه برای هوشمند سازی خانه است
  • 1393/12/18
  • مجتبی
  • 0

اگر شما به دنبال این هستید که خانه خود را هم هوشمند نمایید، SmartThings احتمالا می تواند یکی از گزین های برتر برای انتخاب شما باشد. البته تعداد زیادی روش ب و راه حل مختلف برای متصل کردن اجزای خانه وجود دارد، اما هیچ کدام به سادگی انجام کار با SmartThings نیستند. برخلاف سایر نمونه های مشابه که بسته هستند، SmartThings یک محیط باز را در اختیارتان قرار می دهد، که به معنای آن است، شما قادر به انجام کارهای بسیار زیادی هستند تا سیستم مورد نظر خود را بر اساس نیازتان بسازید. همچنین امکان کار با دستگاه های شخص ثالث نیز از این طریق وجود دارد.

در هفته های گذشته SmartThings بیشتر از هر زمان دیگری به چشم آمده. هرچه زمان بیشتری را با این سیستم می گذرانید، انجام کار با آن برایتان راحت تر می گردد. کار با سنسورهای در و سنسورهای حرکنی و بازکردن قفل درها و نیز کنترل دما، همه از مواردی هستند که با SmartThings قابل انجامند.

اگر شما دوست دارید کارایی بیشتری را از سیستم مورد بحث داشته باشید، بد نیست بدانید که SmartThings بخشی را برای توسعه دهنگان فراهم نموده که بر اساس اپلیکیشن های SmartApps  بوده و سیستم و دستگاه های شما را به نحوی تغیی می دهد که قابلیت های آنها افزایش یابد.

نظر شما در مورد خانه های هوشمند چیست؟ بنظر شما آینده این فناوری روشن است یا مانند بسیاری دیگر از تکنولوژی ها یک دوره زودگذر دارد؟ نظر خود را با گویا آی تی و سایر کاربران در بخش دیدگاه ها بیان فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *