آغاز عرضه گوشی YotaPhone با شروع کمپین وب سایت Indiegogo

آغاز عرضه گوشی YotaPhone با شروع کمپین وب سایت Indiegogo
  • 1393/12/18
  • علیرضا اصغری
  • 0

علیرغم گزارش های منتشر شده مبنی بر اینکه YotaPhone 2 با اپراتور T-Mobile وارد صحنه خواهد شد ولی خود شرکت سازنده تایید کرده است که این دستگاه نسل دوم نهایتا از طریق وب سایت Indiegogo. وارد بازار آمریکای شمالی می گردد.

YotaPhone 2 به خاطر داشتن دو صفحه نمایش، متمایز و شاخص شده است. یک صفحه ۵ اینچی فول اچ دی با پنل AMOLED در جلو و یک صفحه ۴٫۷ اینچی از نوع e-ink در پشت گوشی. و با باتری پیشرفته ای که به سختی قابل تشخیص است. این صفحه نمایش از نوع جوهر الکترونیکی( e-ink) به واقع یک برگ برنده برای این گوشی محسوب می شود.،‌چرا که این مدل از صفحات نمایش، بسیار قدرتمند و کارا هستند.  شرکت Yota مدعی است که در صورت استفاده از نمایشگر پشتی به تنهایی، تا سه روز می توانید از شارژ گوشی استفاده نمایید. کارایی که برای یک باطری ۲۵۰۰ میلی آمپر اصلا بد به نظر نمی رسد.

در زیر قاب این گوشی یک پردازنده ارزشمند کوالکام چهار هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۱ و با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده عمل می کند. تکنولوژی ارتباطی و سایز قابلیت ها نیز تحسین برانگیز می باشد. تکنولوژی LTE (برای اپراتور های AT&T و T-Mobile)، تکنولوژی NFC، بلوتوث نسخه ۴، تمام قابلیت های مبنی بر وای فای،‌ یک رم ۲ گیگابایتی، حافظه غیر قابل ارتقا ۳۲ گیگا بایت و یک درگاه نانو سیم کارت از دیگر مشخصات این گوشی می باشد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

اندروید نسخه ۴.۴.۴ کیت کت ‌سیستم عامل احتمالی، هنگام عرضه خواهد بود؛ اما Yota مشغول فعالیت بوده تا شاید بتواند این مدل را با نسخه اندروید ۵ عرضه نماید و یا حداقل امکان به روز رسانی را اندکی پس از رسیدن به دست مشتریان فراهم نماید. این شرکت همچنین مشغول به روز رسانی رابط کاربری خود بوده تا  امکان کار روان ترِ اپلیکیشن های موجود با صفحه نمایش e-ink خود را فراهم نماید.

ولی برای اپراتورها و یا فروش زنجیره ای چه برنامه ای وجود خواهد داشت؟ شرکت Yota گفته است که قصد دارد عرضه گوشی خود را از طریق فروشندگانی نظیر Best Buy وسیع تر نماید. برای کوتاه مدت نیز،‌گوشی این شرکت فقط در رنگ سیاه در دسترس خواهد بود و رنگ سفید آن در تابستان آینده عرضه خواهد شد. هر چند نمای سیاه آن باقی مانده ، اما یک نوار سفید مابین دو طرف آن اضافه خواهد شد.

کمپین  Indiegogo در ماه آپریل آغاز خواهد شد و YotaPhone 2 ششصد دلار قیمت خواهد داشت. کسانی که زودتر اقدام به پیش خرید نمایند نیز از هدایای پیش بینی نشده ای مانند بامپر یا قاب و یا حتی درصدی تخفیف برخوردار خواهند شد.

Yota 2

Yota 3

Yota 4

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *