سرویس Samsung Pay هزینه‌ای برای مبادلات مالی نخواهد داشت

سرویس Samsung Pay هزینه‌ای برای مبادلات مالی نخواهد داشت
  • 1393/12/19
  • مجتبی
  • 1

سرویس Samsung Pay همزمان با معرفی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و گزارشی جدید از کره منتشر شده که اعلام می دارد این شرکت احتمالا برای استفاده از سرویس یاد شده به منظور انجام تبادلات مالی، هزینه ای دریافت نمی کند. برخلاف رقبای موجود، سامسونگ قرار نیست تا برای انجام تراکنش ها، هزینه دریافت نماید و احتمالا استراتژی این غول کره ای برای محبوب کردن سرویس پرداخت خود همین باشد.

با انجام اینکار، گام بلندی برای سرویس مورد بحث برداشته خواهد شد ولی سامسونگ عملا به صورت مجازی هیچ سودی از انجام تراکنش ها بدست نخواهد آورد. شرکت هایی که کارت های اعتباری صادر می کنند و با سامسونگ همکاری دارند، نیاز به پرداخت هیچ گونه پولی ندارند.

البته این استراتژی فقط برای کره‌ی جنوبی ارائه می شود و مشخص نیست که سامسونگ بخواهد در خارج از این کشور هم همین روش را در پیش گیرد. برخی از منابع اعلام کرده اند که این شرکت در خارج از کره هم همین کار را انجام خواهد داد اما این اطلاعات که توسط منابع یاد شده منتشر گردیده، هنوز تایید نشده اند. Business Korea اعلام نموده که سامسونگ به لطف وجود فناوری NFC برای انجام تبادلات مالی توسط سیستم انتقال امن مغناطیسی، در بخش پرداخت های موبایلی، یک گام دیگر به اپل نزدیک تر شده.

گزارش شده که شرکت مورد اشاره فروشگاه های بیشتری را نسبت به اپل امن نموده. سرویس Samsung Pay در حال حاضر توسط Visa و MasterCard تایید شده. لیست شرکای تجاری سامسونگ در این بخش شامل شرکت های معتبری چون American Express, Bank of America, Citi, JPMorgan Chase و U.S. Bank نیز می گردد. این همکاری ها به منظور ایجاد پوششی بیشتر و ارائه سرویسی بهتر صورت پذیرفته اند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *