اتوموبیل های اتوماتیک علت نگرانی شرکت های بیمه

اتوموبیل های اتوماتیک علت نگرانی شرکت های بیمه
  • 1393/12/19
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

بی شک این قضیه برای مشتریان و مردم عادی خیلی خوب است ، اما شرکت های بیمه از این روند رو به رشد به عنوان نگرانی قابل توجهی یاد می کنند. شرکت هایی مانند Cincinnati Financial ، Mercury General و Travelers Companies اخیرا راجع نگرانی هایشان بابت اتوموبیل های اتوماتیک دغدغه هایشان را بیان کرده اند.

Cincinnati این گونه ابزار نگرانی کرد : “کسادی بازار بیمه که ناشی از ظهور فناوری هایی مانند اتوموبیل های اتوماتیک است می تواند درخواست مشتریان برای بیمه شدن را کاهش دهد”. اگرچه این تنها مشکل این قشر از بازار نیست و حتی تولید کنندگان قطعات خودرو نیز از این بابت ابزار نگرانی کرده اند که با وجود این فناوری، تعداد تصادفات کاهش پیدا می کند و درخواست برای لوازم یدکی و قطعات خودرو به شدت نزول پیدا می کند.

به نظر می رسد که حداقل برای حالا نبایست نگران باشند و اعصاب خود را خورد کنند! بر اساس Russ Rader ،سخنگوی موسسه بیمه Highway Safety ،مدت زیادی طول می کشد تا قابلیت های ایمنی جدید به ناوگان حمل و نقل نفوذ کنند چون مردم برای مدت طولانی دیگر به راندن اتوموبیل های خود ادامه خواهند داد. حتی زمانی که یک ویژگی توسط تنظیم مقررات فدرال وضع می شود،۳۰ سال طول می کشد که به ۹۵% وسایل نقلیه جاده ها راه پیدا کند”.

 منبع : [UberGizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *