تمام جزییات درمورد باتری اپل واچ

تمام جزییات درمورد باتری اپل واچ
  • 1393/12/20
  • مهرداد فراهانی
  • 0

روز گذشته اپل رسما از اپل واچ رونمایی کرد و ما منتظریم تا اپل با عرضه آن با قدرت قدم به بازار ساعت های هوشمند بگزارد. یکی از چیزهایی که برای اپل بسیار مشکل آفرین بود و درنهایت هم کاملا برطرف نشد باتری آن بود.

مشخصات باتری واقعا در مقابل جزئیات بزرگ این ساعت پوشیده نیست، اما خوشبختانه، اپل در حال حاضر تعداد زیادی از اطلاعات باتری اپل واچ را ارائه کرده است. اپل می گوید که شما قادر خواهید بود که این ساعت را در تمام روز بدون نگرانی در مورد باتری به دست کنید. به گفته اپل این ساعت پس از یک بار شارژ ۱۸ ساعت دوام می آورد.

این مدت زمان عمر باتری با فرض به دست کردن اپل واچ و استفاده از آن برای چک کردن زمان، دریافت اطلاعیه ها، استفاده از برنامه ها، و انجام یک تمرین ۳۰ دقیقه ای ورزشی می باشد. این در واقع بدان معنی است که در صورت استفاده از ساعت بیش از انتظار اپل، شما نمی توانید طول عمر ۱۸ ساعته را داشته باشید. با این حال، اپل درحال پیش تولید این ساعت با عمر ۱۸ ساعت می باشد که قابلیت کار با آیفون را دارد.

به طور خاص در تست های اپل، ۹۰ بار چک کردن زمان، ۹۰ اطلاعیه، ۴۵ دقیقه استفاده از برنامه ها و ۳۰ دقیقه تمرین ورزشی همراه با پخش موسیقی از ساعت اپل از طریق بلوتوث در نظر گرفته شده است و در چنین شرایطی باتری آن ۱۸ ساعت دوام می آورد. به نظر می رسد مدت زمان ها بسیار معقول در نظر گرفته شده است. پس می توان این ادعای اپل را برای دوام ۱۸ ساعته آن را قبول کرد.

با هر بار شارژ شما می توانید تا سه ساعت صحبت کنید. باتری تا ۶٫۵ ساعت می تواند مدوام به پخش موسیقی بپردازد، و یا تا ۷ ساعت مداوم با آن کار کنید. اگر هم شما فقط زمان را چک کنید، اپل واچ به خوبی تا ۴۸ ساعت با فرض پنج بار چک کردن زمان در هر ساعت دوام می آورد. اگر هم فقط آن را به دست خود ببندید و کاری با آن انجام ندهید به مدت ۷۲ ساعت دوام می آورد. شما مدت ۱٫۵ ساعت برای شارژ ۸۰ درصدی و ۲٫۵ ساعت برای شارژ ۱۰۰ درصد آن زمان نیاز دارید.

[منبع: Slashgear]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *