گوگل تایید کرد که در گوشی های اندرویدی آینده از USB نوع-C استفاده می شود

گوگل تایید کرد که در گوشی های اندرویدی آینده از USB نوع-C استفاده می شود
  • 1393/12/21
  • مهرداد فراهانی
  • 0

 انتظار می رود در آینده ای نزدیک اتصال USB نوع-C به یک استاندارد تبدیل گردد. شرکت هایی مانند اپل و LACIE تاکنون آن را در محصولات خود استفاده کردند و به تازگی حتی گوگل در آخرین مدل Chromebook پیکسل اتصال نوع-C USB را به کار برده است، خب حالا گام بعدی چیست؟اگر شما گوشی های هوشمند را حدس زده اید، شما اشتباه نکردید. به تازگی گوگل در یک ویدیو جزئیات اتصال USB نوع-C را نشان داد و در آینده، قرار است در تلفن های هوشمند اندروید از این تکنولوژی بهره ببرد. این موضوع توسط مدیر محصولات گوگل آدام رودریگز اظهار داشت که این شرکت استفاده از این اتصال جدید متعهد شده و در Chromebook های آینده و تلفن های اندروید هم می توان از این اتصال بهره برد.

مزایای اتصال USB نوع-C این است که آن نه تنها می تواند به انتقال قدرتمند اطلاعات، بپردازد بلکه می توان آن را برای صفحه نمایش و انتقال انواع داده از طریق یک پورت استفاده کرد. این کار باعث حذف پورت های متعدد و همچنین باعث کاهش تعداد کابل های مورد نیاز می شود. مانند کانکتور لایتینگ اپل طراحی آن متقارن می باشد و بدون در نظر گرفتن این که شما آن را از کدام طرف، متصل کردید جا خواهد رفت.
گوگل اشاره نمی که کدام گوشی های آینده اندروید به تکنولوژی USB نوع-C، مجهز می شوند اما اگر بخواهیم حدس بزنیم، نسل بعدی گوشی نکسوس از آن بهره می برد.

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *