سواچ فکر می‌کند یک عصریخبندان برای صنایع ساعت سوییس فرا رسیده

سواچ فکر می‌کند یک عصریخبندان برای صنایع ساعت سوییس فرا رسیده
  • 1393/12/21
  • مجتبی
  • 0

درست چند ماه قبل بود که اپل به صورت رسمی قیمت و زمان عرضه ساعت هوشمند خود را اعلام نمود و این موضوع باعث شده که شاهد بازتاب هایی از سوی دیگر تولیدکنندگان ابزارهای پوشیدنی در مورد قیمت اپل واچ بودیم. ساعت هوشمند اپل نسبت به سایر محصولات مشابه با قیمت بسیار بیشتری به دست مشتریان خواهد رسید زیرا کوپرتینو مانند همیشه قصد ارائه محصولی با کیفیت و سطح بالا را دارد.

بر اساس اعلام Elmar Mock موسس شرکت معروف ساعت سازی سواچ به بلومبرگ، وی فکر می کند که اپل در مسیر درستی قرار گرفته بدلیل اینکه شرکت مورد بحث با توجه به محصول خود و کسانی که از صنعت ساعت سازی سوییس استخدام کرده. Mock همچنین اعلام کرده که انتظار دارد یک عصر یخ بندان بزودی برای آنها شکل گیرد. او سپس بازگو کرده که تولیدکنندگان سوییسی ساعت، در انتخاب راه کنونی خود دچار اشتباهاتی شده اند و باور دارد که این صنعت اکنون هم در حال تکرار اشتباهات گذشته خود است.

بخشی از گفته وی در ادامه آمده : من میبینم که تولیدکنندگان ساعت ها در کشور سوییس، برخی از اشتباهات گذشته خود را دارند هنوز هم تکرار می کنند. ما مشکلات زیادی را در صنعت ساعت سازی سوییس در چند سال اخیر دیده ایم که به ما میگوید، یک ساعت، گجتی نیست که بتواند خیلی مهم باشد.

این تولیدکننده ساعت های لوکس اخیرا برنامه ای برای معرفی ساعت هوشمند نیز دارد، اما آیا آنها واقعا دیر بفکر افتاده اند؟ نظر شما چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *