تصاویری از اولین تلفن هوشمند VAIO

تصاویری از اولین تلفن هوشمند VAIO
  • 1393/12/21
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

VAIO که در حال حاضر دیگر بخشی از سونی به حساب نمی آید، به بازار تلفن های هوشمند علاقمند شده و قصد دارد با دستگاه جدید خود، علیه بخش Xperia سونی مبارزه کند. دستگاهی که برای چشم های ما بسیار آشناست. این تلفن هوشمند VAIO Phone نام دارد و قرار است در تاریخ ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) از طریق یکی از اپراتورهای کوچک ژاپن به نام b-mobile عرضه شود.

باید توجه داشته باشیم چیزی که با آن روبرو هستیم شرکت عظیم سونی نیست و VAIO در آغاز راه قرار دارد. اما به نظر می رسد آنها تمرکز اصلی خود را روی سری لپ تاپ های پرچم دارشان قرار داده اند، چون نکته خاصی درباره تلفن هوشمند VAIO به چشم نمی خورد: صفحه نمایش ۵ اینچی، اندورید ۵٫۰، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت حافظه RAM و پردازنده ۱٫۲GHz به همراه ظاهری معمولی و عادی.

قسمت پشتی VAIO Phone کاملاً تخت و براق بوده و در اطراف آن پلاستیک خمیده ای وجود دارد که چشمگیر نیست. از دید شرکت VAIO، این تلفن “ساده و شیک” است اما به نظر می رسد “معمولی” عبارت بهتری باشد. خوشبختانه با انبوهی از برنامه های پیش فرض مواجه نیستیم (که احتمالاً به دلیل کوچک تر بودن اپراتور عرضه کننده گوشی است).  نکته قابل ذکر دیگری برای گفتن وجود ندارد. اما فراموش نکنید که این دستگاه یک تلفن هوشمند است که شباهت زیادی به موارد قبلی دارد. تکنولوژی اعجاب انگیزی درباره دوربین آن نیز به چشم نمی خورد. قیمت این دستگاه با قرارداد، چیزی در حدود ۳۳ دلار در ماه است و اگر ساکن ژاپن باشید می توانید آن را با قیمتی نزدیک به ۴۲۰ دلار تهیه کنید که مبلغ کمی هم به نظر نمی رسد.

[منبع: Engadget ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *