اپلیکیشن HERE Maps نوکیا برای iOS منتشر می شود

اپلیکیشن HERE Maps نوکیا برای iOS منتشر می شود
  • 1393/12/22
  • مبين
  • 2

نوکیا اعلام کرد که اپلیکیشن HERE maps را دوباره برای دستگاه های اپل از قبیل آیفون و آیپد منتشر می نماید این شرکت بروز رسانی نسخه اندروید آن را نیز سال گذشته در دسترس قرار داد.

نوکیا قبلا  HERE maps را بر روی iOS در دسترس قرار داده بود البته نسخه های آن مربوط به iOS 7 در سال ۲۰۱۳ بود.

اپلیکیشن HERE برای iOS کاملا متفاوت از نسخه قبلی است که در اپ استور وجود داشت. چون بیس نسخه های قدیمی روی HTML 5 بود و با ویژگی های محدود برای iOS در دسترس بود و بهینه شده نبود. این بار یک تجربه جدید برای کاربران ارائه می شود و امکانات جدیدی برای نقشه وجود خواهد داشت.

حال انتظار می رود که نوکیا از امروز آن را در اپ استور قرار دهد. اپلیکیشن در حال حاضر آماده برای انتشار است اگرچه مشکلاتی در اپ استور پیش آمده که ممکن است باعث تاخیر در آن باشد اما امیدوار هستیم که این مسئله به زودی حل شود. این اپلیکیشن دارای حالت پیمایشی آنلاین بوده و با هشدار صدا شما را راهنمایی خواهد کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. تو نقشه یه خیابون نزیکای منزلمون به نام گل یخ رو ترجمه کرده ! flower yakh تو جستجوش هم زدم tajrish رفته یه کوچه رو اورده ، تو یه مرور کلی یکی دو جای نقشه تهران رو هم دیدم اشتباه اسم گذاری کرده ، نمیدونم برای بار بعد بهش رجوع کنم یانه .

    1. دوست عزیز هرچیزی که برای بار اول راه اندازی میشه دارای مشکلاتی هست
      و قطعا توی ایران این سرویس ها همچین مشکلاتی رو داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *