Wunderlist با طراحی جدید برای اندروید، آیفون و مک ارائه شد

Wunderlist با طراحی جدید برای اندروید، آیفون و مک ارائه شد
  • 1393/12/22
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 2

برنامه محبوب Wunderlist امروز با ظاهری جدید برای آیفون، مک و اندروید عرضه می شود. این نسخه جدید دارای رابط کاربری واضح تر، دکمه هایی جدید برای اضافه کردن سریع وظایف و لیست ها و پشتیبانی از پوشه بندی است که به گفته کمپانی سازنده، یکی از بیشترین درخواست ها را از سوی کاربران به خود اختصاص داده بود. همچنین نسخه آیفون این برنامه دارای قابلیت اضافه کردن سریع یا “Quick Add” خواهد بود که با استفاده از پردازشگرهای زبان، به صورت خودکار تاریخ های سررسید را به کارهای وارد شده در برنامه اضافه می کند. در همین حال، طراحی نسخه جدید اندروید Wunderlist به گونه ای است هماهنگی بیشتری با طراحی متریال گوگل در اندروید ۵ و نسخه های بعد از آن خواهد داشت.

این بروز رسانی اولین مورد از برنامه بروزرسانی هایی است که کمپانی برای امسال برنامه ریزی کرده است. کریستین رِبِر، رئیس هیئت مدیره شرکت، ماه گذشته اعلام کرده بود که هدف Wunderlist در سال جدید “هوشمند کردن برنامه” است تا از برنامه ای ساده برای ثبت یادداشت ها و To-Do ها به یک دستیار مجازی حرفه ای تبدیل شود. قابلیت جدید Quick Add اولین قدم برای هوشمندتر کردن برنامه است و بروز رسانی های بعدی این ایده را بیشتر به پیش خواهند برد. به نظر می رسد یکپارچه سازی با نرم افزارهای Third-Party که ماه گذشته اعلام شد نیز به هوشمند کردن Wunderlist کمک خواهد کرد.

Wunderlist تنها برنامه موجود در بازار نرم افزارهای ثبت یادداشت ها نیست: جست و جویی سریع در بازاهای نرم افزاری صدها نمونه به کاربران ارائه می دهند. احتمالاً این نکته بزرگترین دلیل Wunderlist برای بهبود و توسعه نرم افزار است تا بیش از پیش وارد زندگی روزمره کاربران شود.

بروز رسانی آیفون، اندروید و مک امروز در بازارهای مخصوص خودشان موجود خواهند بود. به گفته Wunderlist پشتیبانی از پوشه بندی از همین امروز در همه بروز رسانی ها در دسترس خواهد بود و قابلیت Quick Add در آینده ای نزدیک برای سایر پلتفرم ها نیز ارائه خواهد شد.

[منبع: Verge ]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام و خسته نباشید

    من برنامه wunder list رو دانلود و هم روی ویندوز و هم گوشیم نصب کردم.

    منتها دو تا مشکل داشتم که ممنون میشم اگه راهنماییم کنید:

    روی ویندوز: کسانی رو که توی گروه add میکنم، نمایش نمیده.

    روی گوشی: اصلا اجازه لاگین نمیده و خطای ” a key part of the wunder API service is down” رو نمایش میده.

    1. از سرور کشورهای دیگه استفاده کنید شاید مشکلتون حل بشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *