نسخه ۶۴ گیگابایتی HTC One M9 هفته آینده در تایوان عرضه می شود

نسخه ۶۴ گیگابایتی HTC One M9 هفته آینده در تایوان عرضه می شود
  • 1393/12/23
  • مبين
  • 0

شرکت اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ پرچمدار جدید خود یعنی گوشی هوشمند HTC One M9 را معرفی کرد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که این دستگاه را هفته آینده در تاریخ ۱۶ مارس روانه بازار تایوان خواهد کرد.

این شرکت گفته است که گوشی هوشمند HTC One M9 دارای دو نسخه با حافظه ذخیره سازی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است اما نسخه بین المللی آن ۳۲ گیگابایتی است یعنی نسخه ۳۲ گیگابایتی آن روانه بازار جهانی خواهد شد. مشخصات دیگر این دستگاه شامل صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و نسخه سیستم عامل آن اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی است.

htc-one-m9311

پردازش روی این گوشی توسط پردازنده ۸ هسته ای Qualcomm Snapdragon 810 64-bit انجام می شود علاوه بر این دارای یک رم ۳ گیگابایتی است که بر سرعت آن می افزاید. یک اسلات کارت میکرو اس دی در آن وجود دارد که حافظه آن را تا سقف ۱۲۸ گیگابایت ارتقاء می یابد.

دوربین جلویی آن ۴ مگاپیکسلی اولترا پیکسل است و دوربین پشتی آن ۲۰ مگاپیکسل بوده که طیف وسیعی از ویژگی های پیشرفته را دارد. هنوز هیچ جزئیاتی درباره دس دسترس قرار گرفتن نسخه ۶۴ گیگابایتی آن در تایوان منتشر نشده است اما تاریخ آن نیز اعلام شده و به زودی عرضه آن نیز آغاز خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *