معرفی کلاینت ایمیل جدید Cyanogen

معرفی کلاینت ایمیل جدید Cyanogen
  • 1393/12/24
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

بر خلاف این حقیقت که Cyanogen مبتنی بر اندروید است ، این شرکت احساس می کند که قدرت و قابلیت متن باز بودن این سیستم عامل نسبت به قبل کمتر شده و یا حداقل آن طور که تظاهر می کرده است نبوده است. این شرکت عموما اعلام نموده است که در حال برنامه ریزی برای دور کردن اندروید از گوگل است؛ به بیان دیگر این شرکت دیگر تمایلی به گرفتن اندروید از گوگل ندارد اما می خواهد گوگل را از درون اندروید جایگزین کند.

به نظر می رسد این شرکت از مدت ها پیش در حال کار کردن بر روی این برنامه ها بوده است. Cyanogen اخیرا از همکاری خود با توسعه دهندگان Boxer صحبت کرده است که در پشت صحنه کلاینت ایمیل Boxer قرار دارند. در بروزرسانی  دوازدهم سیستم عامل Cyanogen که در روز های آتی منتشر می شود، Boxer به عنوان کلاینت ایمیل جدید معرفی خواهد شد و این به این معنی است که اگر انتظار داشتید جیمیل و یا اپلیکیشن پیش فرض اندروید را با آن ببینید ، سخت در اشتباهید!

اما خبر خوب این است که این همکاری باعث شده است کلاینت ایمیل جدید به همراه قابلیت ها و ویژگی های برتر خود پا به عرصه بگذارد. از این قابلیت ها می توان به پشتیبانی از تبادلات، اکانت های متعدد و امکان پاسخ فوری اشاره کرد. کاربران همچنین قادر خواهند بود رنگ های LED  و حرکات را به طور دلخواه تنظیم کنند.

ورژن اندروید این اپلیکیشن به طور پیش فرض رایگان است اما ورژن آی او اس آن ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد.البته می توانید بعد از دانلود کردن آن با پرداخت درون برنامه ای بعضی از قابلیت ها را فعال کنید.

منبع : [UberGizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *