جیسون ورهیز هم به جمع کارکتر های Mortal Kombat X میپیوندد!

جیسون ورهیز هم به جمع کارکتر های Mortal Kombat X میپیوندد!
  • 1393/12/24
  • سامان گوهری
  • 0

جیسون ورهیز(Jason Voorhees) نام یک شخصیت خیالی در سری فیلم جمعه ۱۳ام  است. این شخصیت تبهکار اکنون می خواهد به سری بازی پر طرفدار مورتال کامبت  بپیوندد. اگر شما هم به سری بازی های مورتال کامبت علاقه مند هستید این خبر برای شما  بسیار خوشحال کننده است.

در ادامه با گویا آی تی  همراه باشید

این کارکتر که متلق به سری فیلم های ترسناک و معروف جمعه ۱۳ام است اکنون به دنیای بازی هایی کامپیوتری پا نهاده است و می خواهد یکی از شخصیت های این بازی شود. بسیاری فکر می کردند که این خبر واقعیت ندارد و شایعه است ولی صحت این خبر با تیزری جدید که در شبکه اجتماعی NetherRealm گذاشته شده بود مشخص شد. باید به انتظار ماند تا  Mortal Kombat X به بازار بیاید تا ببینیم این کارکتر در حد کارکتری که در فیلم وجود داشت ترسناک است یا خیر و چه نیرو هایی دارد و حرکات خاصش چیست.

جیسون ورهیز یکی از آن چهار کارکتی است که NetherRealm به کاربرانش قول داده است که به بازی Mortal Kombat X  بیافزاید. NetherRealm قبلا گفته است که جیسون ورهیز و چندکارکتر دیگر جزء یک بسته اند که “Klassic Kombatants” نام دارد. این بسته شامل کارکتر های کلاسیک و قدیمی است که در داستان های قدیمی و یا فیلم ها و کمیک بوک ها (کتاب های مصور) هستند استفاده میشود.این شخصیت ها ممکن است جانی کیج، Mileena، و سونیا بلید باشند. و ممکن است در جایی دیگر از بازی هم Shinnok، Kenshi هم در بازی ظاهر شوند.

مورتال کامبت X در ۱۴ آوریل ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳،و کامپیوتر به بازار ها می آید. نسخه تلفن همراه این بازی نیز در حال ساخت است.

[منبع:gamespot]


دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *