بخش مدیریت اپلیکیشن ها در ویندوز ۱۰ ساخت ۱۰۰۳۶ بهبود یافت

بخش مدیریت اپلیکیشن ها در ویندوز ۱۰ ساخت ۱۰۰۳۶ بهبود یافت
  • 1393/12/24
  • مجتبی
  • 0

در چند سال اخیر، اپلیکیشن ها در هر نوع دستگاهی بسیار مهم شده اند، از تلفن های همراه گرفته تا رایانه و کنسول های بازی نظیر اکس باکس. در جدید نسخه ویندوز ۱۰ که با شناسه ساخت ۱۰۰۳۶ شناخته می شود، مدیریت بر اپلیکیشن های نصب شده به لطف وجود ویژگی های جدید، بسیار بهتر و آسان تر شده.

در ویندوز ۱۰ ساخت ۱۰۰۳۶ بخش Apps and features در تنظیمات نسبت به ساخت ۹۹۲۶ بروزرسانی شده. در تصویری که در زیر می بینید ساخت ۹۹۲۶ در سمت چپ و ساخت ۱۰۰۳۶ در سمت راست است که می توان به راحتی موارد جدید را بین آنها تشخیص داد. قابلیتی جدید اضافه شده که می توان با آن نامی دلخواه برای هر اپلیکیشن انتخاب کرده و آن را در بالای لیست قرار داد.

۲

همچنین بنظر می رسد اپلیکیشن هایی که در ویندوز استور وجود ندارد هم در لیست یاد شده وجود دارند که می توانید آنها را با VMware به خوبی ببینید. یک قابلیت جدید که به ویندوز ۱۰ ساخت ۱۰۰۳۶ اضافه شده این است که می توان هر اپلیکیشنی را از مکان دلخواه در دیسک هارد درایو به مکانی دیگر به آسانی جابجا نمود. برای کسانی که از یک کارت حافظه MicroSD بهره می برند هم این ویژگی وجود دارد و به شما اجازه می دهد تا اپلکییشن هایی که در حافظه داخلی نصب شده اند را به حافظه جانبی منتقل کنید.

این بروزرسانی همانطور که اشاره شد با شناسه ساخت ۱۰۰۳۶ منتشر گردیده و چند بروزرسانی کوچک دیگر هم در خلال آن در ویندوز ۱۰ اعمال گشته که کار با سیستم عامل را بسیار روان تر می کنند. اگر شما هم از تست کنندگان نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ هستید خوشحال می شویم اگر تجربه کاری یا ویژگی های جدیدی که کشف کرده اید را در بخش نظرات با گویا آی تی و سایر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *