نسل اول Moto X به زودی به اندروید ۵ بروز رسانی خواهد شد

نسل اول Moto X به زودی به اندروید ۵ بروز رسانی خواهد شد
  • 1393/12/25
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

در حالی که اندروید ۵ برای نسل دوم Moto X ارائه شده، اما مشکلاتی در راه بروز رسانی نسل اول از این تلفن هوشمند وجود داشته که مانع از دریافت نسخه جدید اندروید برای این دستگاه شده است. ماه گذشته، موتورولا فاش کرد که چیپ کوالکوم استفاده شده در Moto X نسل اول دلیل این تاخیر بوده است. همان طور که می دانید نسل دوم این تلفن از پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۱ استفاده می کند، در حالی که نسل اول آن دارای پردازنده دو هسته ای اسنپ دراگون S4 است.

اما خبر خوب آن است که ظاهراً موتورولا موفق شده مشکلات موجود بر سر راه بروز رسانی این تلفن هوشمند را حل کند. یکی از کاربران Reddit با نام مستعار Monkey_tennis دعوت نامه ای از موتورولا برای شرکت در تست سوک (Soak Test) موتو ایکس نسل اول دریافت کرده است. برای شرکت داشتن در این تست، افراد می بایست عضو شبکه بازخورد موتورولا باشند. همچنین این تست برای افرادی در ایالات متحده اجرا خواهد شد که صاحب یک دستگاه Moto X نسل اول باشند.

تست سوک در واقع آزمایش اعمال فشار نرم افزاری و سخت افزاری برای مدت مشخص روی یک دستگاه است تا رفتار آن در شرایط مورد نظر بررسی شود.

با اجرای تست سوک، تعداد محدودی از این تلفن هوشمند به همراه سیستم عامل جدید عرضه خواهد شد. به این ترتیب بیراه نیست اگر تصور کنیم این آزمایش برای ارائه اندروید ۵ انجام می شود. تعداد دستگاه هایی که در این تست شرکت می کنند کم است تا موتورولا بتواند کنترل بهتری روی انجام آزمایش داشته باشد.

در صورتیکه آزمایش با موفقیت انجام شود، به زودی افراد ساکن آمریکا که نسل اول Moto X را در اختیار دارند شاهد ارائه بروز رسانی برای اندروید ۵ در دستگاه هایشان خواهند بود.

[منبع: PhoneArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *