Karbonn از تلفن هوشمند اقتصادی Titanium Mach Two رونمایی کرد

Karbonn از تلفن هوشمند اقتصادی Titanium Mach Two رونمایی کرد
  • 1393/12/25
  • مجتبی
  • 0

همانطور که احتمالا می دانید Karbonn یکی از شرکت های هندی است که مانند بسیاری از شرکت های چینی به تولید تلفن های هوشمند اقتصادی و ارزان قیمت اندرویدی می پردازد. حالا این شرکت از گوشی هوشمند جدید خود به نام Titanium Mach Twoدر هند رونمایی کرده.

این محصول از یک صفحه نمایش با اندازه ۵ اینچ بهره می برد و کیفیت ۷۲۰p را برای کاربران به ارمغان می آورد. در دل گوشی یاد شده یک پردازنده هشت هسته ای قرار دارد که فرکانس کاری هر هسته آن هم بر روی ۱/۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه رم پردازشی در نظر گرفته شده برای Titanium Mach Two یک گیگابایت است و نیز از ۸ گیگابایت فضای داخلی ذخیره سازی بهره می برد.

دوربین اصلی گوشی مورد بحث در پشت آن و ۸ مگاپیکسلی است و در جلو هم همین دوربین با کیفیت یکسان قرار دارد که می توان با آن تماس های ویدئویی برقرار کرد یا عکس های سلفی ثبت نمود. محصول مورد اشاره از دو سیمکارت پشتیبانی می کند و به صورت پیشفرض سیستم عامل اندروید ۴/۴ کیت کت را اجرا می نماید. صفحه نمایش دستگاه نیز با گوریلا گلس ۳ پوشیده شده تا از آن در برابر خط و خش ها به خوبی محافظت نماید. نکته جالب آنجاست که از همین محافظ در پشت گوشی نیز استفاده شده تا آن قسمت نیز مورد خط و خش های احتمالی قرار نگیرد. تلفن هوشمند Titanium Mach Two با قیمت ۱۶۶ دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و فروش آن از طریق نمایندگی ها و خرده فروشی ها صورت می پذیرد.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *