تلفن هوشمند LG G4 مجهز به صفحه نمایش ۵/۶ اینچی خواهد بود [شایعه]

تلفن هوشمند LG G4 مجهز به صفحه نمایش ۵/۶ اینچی خواهد بود [شایعه]
  • 1393/12/25
  • مجتبی
  • 0

توییت جدیدی لحظاتی قبل از اکانت لو دهنده معروف OnLeaks منتشر شده که بیان می دارد تلفن هوشمند LG G4 مجهز به صفحه نمایشی ۵/۶ اینچی خواهد بود. همچنین انتظار می رود ضخامت آن نسبت به LG G3 کمتر باشد و با این اوصاف شاهد ۰/۱ اینچ افزایش در اندازه صفحه نمایش پرچمدار جدید ال جی خواهیم بود. انتظار می رود رزولوشن صفحه نیز مانند قبل همان ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل باشد. انتظار نداریم که این دستگاه را در ماه می ببینیم چرا که ال جی از نسل کنونی پرچمدار گوشی های هوشممدش یعنی G3 در روز ۲۷ ماه می ۲۰۱۴ رونمایی کرده بود.

محصول مورد اشاره در دل خود یک پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ خواهد داشت که شامل هشت هسته پردازشی است. دوربین پشتی دستگاه نیر از لنزی ۱۶ تا ۲۰ مگاپیکسلی بهره خوهد گرفت و نیز مجهز به تثبیت گر اپتیکال تصویر است. مانند بسیاری از تلفن های هوشمند پرچمدار امروزی انتظار می رود LG G4 نیز از ۳ گیگابایت رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره گیرد.

در کنار G4 احتمال دارد محصولی بزرگتر نیز توسط ال جی معرفی شود که نام این محصول نیز LG G4 Note اعلام شده. البته اگر این سخت صحت داشته باشد، باید در نیمه دوم سال میلادی جاری منتظر معرفی آن باشیم. این دستگاه قرار است رقیبی جدی برای Galaxy Note 4 سامسونگ باشد چرا که همین الان هم شاهد قام استایلوس ال جی به نام LG G Pen هستیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *