مسابقات دانشجویی ساخت آب شیرین کن‌ های خورشیدی

مسابقات دانشجویی ساخت آب شیرین کن‌ های خورشیدی
  • 1393/12/25
  • فرشته سعیدی
  • 0

به گزارش گویا گویا آی تی، اواخر اردیبهشت ماه ۹۴ دانشکده‌ ی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر، مسابقات دانشجویی آب شیرین کن برگزار می کند که با بیست و سومین همایش بین المللی مهندسی مکانیک همزمان است. دبیر اجرایی مسابقات آب شیرین کن خورشیدی جناب پوریا خوانساری گفت: برای اولین بار این مسابقات در دانشگاه امیر کبیر برگزار می شود که شرکت کنندگان زیادی از سراسر کشور در این مسابقه حاضر می شوند.

وی در مورد مسابقات آب شیرین کن گفت: قرار است شرکت کنندگان در قالب نرم افزار و مقاله قبل از شروع مسابقه طرح هایی به دبیرخانه ارسال کنند و پس از داوری طرح ها، تیم های شرکت کننده باید دستگاه های خود را بسازند و ارائه دهند که دستگاه های ساخته شده دوباره مورد داوری قرار می گیرد. همچنین گفت: چون مسابقات علمی است، دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ی دانشگاه ها هم می توانند شرکت داشته باشند.

خوانساری افزود: ساخت آب شیرین‌ کنی قابل حمل هدف از برگزاری این مسابقه است که میتواند آب مصرفی روزانه ی مورد نیاز فرد را با انرژی خورشیدی تامین کند. این مسابقه سه برنده دارد که به هر کدام جوایز نقدی داده می شود و مهلت ثبت نام این مسابقات تا بیست و سوم فرودین ۹۴ تمدید شد و علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقات و برای مطلع شدن از روند برگزاری آن می توانند به این سایت http://isme۲۰۱۵.ir مراجعه کنند.

[منبع:Mehrnews]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *