چگونه همین الان تماس صوتی واتزاپ را در آیفون فعال کنیم

چگونه همین الان تماس صوتی واتزاپ را در آیفون فعال کنیم
  • 1393/12/26
  • مجتبی
  • 0

همانطور که اطلاع دارید چند روز پیش خبری در گویا آی تی منتشر کردیم مبنی بر اضافه شدن قابلیت تماس صوتی به واتزاپ در آیفون و اندروید. اما اگر شما هم از گیک هایی هستید که نمی توانید تا زمان ارائه نسخه رسمی واتزاپ با قابلیت یاد شده صبر کنید، نحوه استفاده از آن را هم اکنون به شما می آموزیم.

برای اینکار باید نسخه واتزاپ آزمایشی را که برای آیفون با شناسه ساخت ۲٫۱۱٫۱۷٫۴۴۴ منتشر شده، نصب کنید. اما از آنجا که این نسخه آزمایشی است فعلا برای خیلی ها نیز به صورت مستقیم در دسترس نیست. نسخه پایدار کنونی این پیامرسان ۲٫۱۱٫۱۶ است که البته هنوز در آن ویژگی تماس صوتی اضافه نشده. اما برای افزودن تماس صوتی به واتزاپ آیفون خود می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

How-to-enable-WhatsApp-voice-calling-on-your-iPhone

۱- از طریق آیفون خود وارد این وب سایت شده و اپلیکیشن واتزاپ را دانلود و سپس نصب کنید.

۲- مطمئن شوید افرادی که قصد برقراری تماس صوتی با آنها را دارید حتما نسخه آزمایشی جدید واتزاپ را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشند.

۳- هر گاه تصمیم گرفتید به نسخه رسمی واتزاپ بازگردید، ابتدا نسخه آزمایشی موجود را حذف کرده و سپس از اپ استور اقدام به نصب نسخه رسمی نمایید.

به همین راحتی! شما اکنون می توانید قابلیت تماس صوتی را در واتزاپ آیفون خود تست کنید. برخی از کاربران مشکلاتی را در اینباره گزارش داده اند که در بخش اختیارات تماس و در iOS 8/1 وجود دارد. برخی دیگر نیز اعلام کرده اند برای استفاده از این روش باید دستگاه شما جیلبریک شده باشد و Cydia tweak بر روی آن نصب باشد. اما لازم به ذکر است که امکان استفاده از تماس صوتی واتزاپ حتی بدون جیلبریک هم محتمل است.

بنابر این، اگر شما از دستگاه های اندرویدی یا ویندوزفونی استفاده می کنید هنوز قادر به استفاده از ویزگی تماس صوتی واتزاپ نخواهید بود و باید تا انتشار نسخه رسمی آن صبر نمایید. اگر شما هم این ویژگی را بررسی کردید، لطفا نتیجه آن را در بخش نظرات با گویا آی تی و سایر کاربران در میان بگذارید.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *