نینتندو با همکاری DeNA بازی‌های موبایلی تولید خواهد کرد

نینتندو با همکاری DeNA بازی‌های موبایلی تولید خواهد کرد
  • 1393/12/26
  • مجتبی
  • 0

سالهاست که نینتندو از حضور و فعالیت در صنعت بازیسازی موبایلی اجتناب ورزیده و تمرکز اصلی خود را بر تولید بازی برای کنسول خود گذاشته است. اینکار باعث شده عملا این شرکت بازار بزرگ بازی های موبایلی را از دست بدهد.

اما ظاهرا شرکت یاد شده نظرش را تغییر داده. نینتندو با همکاری DeNA قصد دارد تا وارد دنیای بازیسازی برای پلتفرم های موبایلی شود. البته این رویداد بدان معنا نیست که بازی های معروف کنسول نینتندو یعنی Super Mario Bros یا Legend of Zelda را به صورت کامل در موبایل ها نیز داشته باشیم، اما برخی از کاراکتر های آنها را در پلتفرم های موبایلی به احتمال زیاد در آینده این نزدیک خواهیم دید. در واقع نینتندو می خواهد نسخه ای محدودتر از بازی های پرطرفدار کنسول خود را برای موبایل ها تولید کند.

gsmarena_001

در هر صورت این شرکت به کار بر روی کنسول خود نیز همزمان ادامه می دهد و در واقع هیچ تغییر یا کاهش فعالیتی را در این بخش نخواهد داشت. این موضوع بسیار خوب است که شرکت مورد اشاره تصمیم گرفته تا بالاخره سهمی که قبلا در دنیای بازی ها داشت را باز پس گیرد. البته همانطور که اشاره کردیم بازی های تولید شده برای موبایل به اندازه نسخه کنسولی آنها برای نینتندو نخواهند بود و به نوعی نسخه کلاسیک این بازی ها را در گوشی ها خواهیم دید. اما قطعا مشاهده شخصیت هایی مانند سوپرماریو در دستگاه های موبایلی برای خیلی از ما جذاب است.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *