توشیبا از هارد درایو های داخلی و خارجی ۶ ترابایتی جدید خود رونمایی کرد

توشیبا از هارد درایو های داخلی و خارجی ۶ ترابایتی جدید خود رونمایی کرد
  • 1393/12/26
  • مجتبی
  • 0

اگر به سال های نه چندان دور برگردیم، هادر درایو ها و فضاهای ذخیره سازی جانبی عموما از چند گیگابایت فراتر نمی رفتند ولی امروزه شرایطی پیش آمده که یک ترابایت (۱۰۲۴ گیگابایت) به یک استاندارد مبدل گشته. اما باز هم همین فضا خیلی ها را راضی نمی کند و به میزان بیشتری برای ذخیره سازی محتوا نیازمندند. برای این افراد شرکت توشیبا امروز از هادر درایو جدید داخلی و خارجی ۶ ترابایتی خود رونمایی کرده.

درحالی که ایجاد ۶ ترابایت فضای ذخیره سازی را می توان با ترکیب چند هارد کم ظرفیت تر نیز بدست آورد، اما قطعا این مقدار حافظه به صورت یکجا خیلی بهتر است. همچنین احتمالا دسترسی به حافظه در صورتی که از چند هارد دیسک استفاده کنید قطعا کندتر از حالتی است که همان میزان فضا را در یک دیسک سخت داشته باشید.

toshiba-hard-drive-640x440

هارد درایو جدیدی که توسط توشیبا معرفی شده هم به صورت داخلی و هم به صورت خارجی قابل سفارش است، بنابر ایت اگر از یک لپ تاپ استفاده می کنید و فضای کافی بر روی میز خود یا محل کارتان ندارید، می توانید از مدل داخلی استفاده کنید. مدل خارجی نیز تحت خط تولید Canvio Desk توشیبا ساخته می شود.

انتظار می رود هر دو هارد درایو یاد شده برای ماه می ۲۰۱۵ و با قیمت ۳۶۹ دلار به بازارهای مصرف عرضه خواهد شد که این قیمت برای ۶ ترابایت فضای ذخیره سازی خوب بنظر می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *