اپلیکیشن جدید Autodesk به کودکان اجازه می دهد تا اسباب بازی های خود را طراحی کنند

اپلیکیشن جدید Autodesk به کودکان اجازه می دهد تا اسباب بازی های خود را طراحی کنند
  • 1393/12/27
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید چاپ گر های سه بعدی می توانند که هر چیزی را چاپ کنند از آلات موسیقی گرفته تا دیرگ قطعات کاربردی, حتی می توان از آن ها به عنوان فن آوری ها استفاده کرد. همچنین جدیدا از آن ها در پروژه های معماری نیز استفاده می شود.

حال به نظر می رسد که این دستگاه برای کودکان کاربردهایی دارد. Tinkerplay یک اپلکیشن برای چاپ گر های سه بعدی است که کودکان آن را دوست دارند و به آن ها اجازه می دهد که سریعا چیزی که می خواهند را طراحی و چاپ کنند.

این اپلیکیشن محصول شرکت Autodesk است شرکتی که پرچم دار شرکت های نرم افزار طراحی است و به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی نرم افزار شناخته می شود. این اپلیکیشن مخصوص آی پد بوده و دارای قطعات طراحی شده است که از قبل توسط طراحان آماده شده است که با آن کاربران می توانند یک مدل سه بعدی را طراحی کنند و از این قطعات در طراحی خود استفاده نمایند.

استفاده از طرح هیا آماده این اپلیکیشن بسیار ساده است و با کشیدن و رها کردن آن ها می توان روی طرح های خود پیاده سازی کرد علاوه بر این بافت مدل شما به صورت دلخواه خواهد بود.

Autodesks-new-app-lets-kids-design-their-own-toys-1000x600

این اپلیکیشن خارق العاده به زودی برای iOS اندروید و ویندوز نیز در دسترس خواهد بود و علاوه بر این لیستی از ابزارهای چاپ سه بعدی برای آن عرضه می شود. Tinkerplay می تواند کاربرد بسیار فراوانی را داشته باشد و علاوه بر کودکان همه سنین می توانند از آن استفاده کنند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

[منبع: engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *