بلک بری و معرفی تلفن ۱۹۵۰ دلاری Porsche Design

بلک بری و معرفی تلفن ۱۹۵۰ دلاری Porsche Design
  • 1393/12/27
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

تلفن هوشمند Porsche Design P’۹۹۸۳ بلک بری را که سال پیش معرفی شد به یاد می آورید؟ اگر نه، می توانید خودتان را خوش شانس حساب کنید چون بلک بری با خوشحالی تلفن هوشمند Porsche Design P’۹۹۸۳ Graphite را معرفی کرده است.

BlackBerry-Porsche-Design-P9983-Graphite

این دستگاه جدید به کمک عناصری به رنگ گرافیت متالیک و کاور پشتی از جنس چرم، خود را از مدل پیشین متمایز می کند. به این ترتیب تفاوت کافی با بدنه براق مدل قبلی به وجود می آید اما هر دو دستگاه دارای فریمی از فولاد ضد زنگ و کیبورد سخت افزاری مشابه هستند.

با این حال تفاوت های این دو تلفن هوشمند تنها ظاهری هستند و از نظر سخت افزاری شاهد تغییری نیستیم. صفحه کلید QWERTY کامل، نمایشگر ۳٫۱ اینچی AMOLED با دقت ۷۲۰*۷۲۰، پردازنده دو هسته ای اسنپ دراگون S4، دو گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات سخت افزاری مدل جدید بلک بری است.

به نظر می رسد علیرغم فروش نه چندان موفقیت آمیز دو مدل Blackberry Passport و Blackberry Classic، این شرکت تمایل دارد ارتباط خود را با صنعت مد و طراحی های اشرافی حفظ کند. شانس زیادی برای فروش فوق العاده بالای مدل پورشه هم وجود ندارد چون حتی علاقمندان این شرکت هم با دیدن برچسب قیمت نا امید خواند شد.

به گفته بلک بری، مدل جدید P’۹۹۸۳ از هفته های آینده از طریق فروشگاه های Porsche Design و اپراتورهای مختص آن عرضه خواهد شد. اگر واقعا مشتاق به خریدن این تلفن هوشمند هستید می توانید آن را با قیمت ۱۹۵۰ دلار از وب سایت Porsche Design خریداری نمایید. به هر حال تجمل آنقدرها هم ارزان تمام نمی شود.

[منبع: DigitalTrends ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *