سری جدید گوشی های هوشمند سامسونگ با نام Galaxy H ساخته خواهند شد [شایعه]

سری جدید گوشی های هوشمند سامسونگ با نام Galaxy H ساخته خواهند شد [شایعه]
  • 1393/12/27
  • مرتضی بیاتی
  • 0

سال گذشته خبرهایی شنیدیم درباره اینکه سامسونگ قصد دارد تعداد گوشی های هوشمند خود را در سال ۲۰۱۵ کاهش دهد و بروی نقاط قوت خود تمرکز کند تا پول های خود را با تولید گوشی هایی که عملکرد خوبی ندارند هدر ندهد. البته تاکنون هیچ نشانه‌ای از اینکه سامسونگ می خواهد این سیاست را دنبال کند وجود ندارد، چراکه برخی از اطلاعات درز کرده نشان می دهند که این شرکت قصد دارد بروی خط تولید جدیدی با نام Galaxy H کار کند.

به هر حال سامسونگ رسم جدیدی را برای نام‌گذاری سری خود پیش گرفته است که باعث آسان‌تر شدن نام گذاری آن‌ها شده. این شرکت بجای استفاده از نام های طولانی، با استفاده از حروف الفبا و اعداد سری های خود را نام‌گذاری می کند، مانند سری های Galaxy A، Galaxy E و Galaxy J.

۲۷-top-10-samsung-android-jellybean-smartphones-under-rs-25000-news

گزارش ها حاکی از این است که سامسونگ علائم تجاری Galaxy H1 و Galaxy H7 را در کره به ثبت رسانده است. پیش از نیز این شرکت نام های Galaxy A6، Galaxy A8 و Galaxy A9 را به ثبت رسانده بود.

بدیهی است که امکان دارد اصلاً این نام های تجاری مربوط به گوشی های هوشمند نباشد ولی با توجه به عملکرد اخیر سامسونگ در نام‌گذاری تلفن های هوشمند خود بعید نیست که در زمانی نه‌چندان دور شاهد گوشی های جدید سامسونگ با این نام ها در بازار باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا بهتر نیست سامسونگ به جای تولید انواع اقسام گوشی های مختلف، مانند شرکت اپل نیروی خود را بروی تعداد محدودتری از گوشی های هوشمند ولی باکیفیت تر صرف کند؟

منبع:[ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *