Nintendo در حال توسعه کنسول بازی های جدید است بنام پروژه NX

Nintendo در حال توسعه کنسول بازی های جدید است بنام پروژه NX
  • 1393/12/27
  • حکیمی‌
  • 0

در حال حاضر کنسول Wii U یک موفقیت بزرگ نبوده است. امروز نینتندو در طول کنفرانس مطبوعاتی خود، اعلام کرده است، در حال توسعه یک کنسول بازی اختصاصی که موسوم به پروژه NX است،می باشد.

تنها نینتندو در حال ساخت چند حرکت اصلی مثل ایجاد بازی های موبایل و راه اندازی یک سرویس اشتراک جدید نیست اما به نظر می رسد که این شرکت به منظور توسعه یک کنسول جدید برگزار شده است. بنابراین نام پروژه NX، سخت افزار جدید این کمپانی خواهد بود. متاسفانه، جزئیات هنوز هم کمیاب هستند و این شرکت تا سال آینده اطلاعات را منتشر نخواهد کرد(با اشاره به اینکه امکان راه اندازی در سال ۲۰۱۶ است).

Nintendo2

در حال حاضر نینتندو با Xbox One و Play Station 4 با ارائه Wii U در حال رقابت است. اما، این کنسول در مقایسه با رقبای خود نتوانسته آنطور که باید و شاید از نظر سخت افزاری بخوبی عمل نماید.

به احتمال زیاد دستگاه جدید Nintendo درخواست را در سطح جهان تقویت میکند چرا که این کمپانی قادر به خارج کردن رقبای خود با سخت افزار های جدید تر و هنوز هم IP محبوب خواهد بود. هرچیزی ممکن است پیش بیاید، این شرکت در حال ساخت و ایجاد حرکت های جالب است و ما از نزدیک تماشا می کنیم.

[ منبع : neowin ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *