سامسونگ از تبلت Galaxy Tab A رونمایی کرد

سامسونگ از تبلت Galaxy Tab A رونمایی کرد
  • 1393/12/27
  • مجتبی
  • 0

در چند هفته گذشته شایعاتی مبنی بر معرفی تبلت جدید توسط سامسونگ به گوش میرسید. امروز این شرکت از تبلتی جدید با نام Galaxy Tab A رونمایی کرده اما نباید از آن انتظار سخت افزار سطح بالایی داشته باشید. این دستگاه یک تبلت میان رده است و به نحوی قیمت گذاری شده که ارزش خرید داشته بشد و نیز احتمالا فقط در برخی از بازارهای منتخب عرضه خوهد شد.

سامسونگ امروز در روسیه فقط از Galaxy Tab A رونمایی کرده. این شرکت هنوز سخنی در مورد زمان عرضه محصول مورد بحث به آمریکای جنوبی نزده. Tab A مشخصات سخت افزاری‌ای مانند گلکسی تب ۴ دارد که پیش از این توسط غول کره ای دنیای فناوری، معرفی و به بازار عرضه شده.

بر اساس شایعاتی که در مورد تبلت های ۲۰۱۵ سامسونگ شنیده بودیم در دستگاه یاد شده با صفحه نمایشی مواجه هستیم که از نسبت تصویری ۴ به ۳ بهره گرفته. این نوع صفحه نمایش شکل تبلت مورد اشاره را به آیپد و نکسوس ۹ بیشتر شبیه می نماید. Galaxy Tab A صفحه نمایشی ۸ و یا ۹/۷ اینچی دارد که رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل را به ارمغان می آورد.

samsung-galaxy-tab-a

احتمالا سامسونگ می خواهد با ارائه این محصول پیش از عرضه یک تبلت رده بالا با نسبت تصویری ۴ به ۳، شرایط و بازار را بررسی نماید. هر دو مدل ۸ و ۹/۷ اینچی تبلت مورد بحث از پردازنده ای ۱/۲ گیگارهتزی از نوع Cortex-A53 بهره می برد و نیز ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی دارد. حافظه داخلی ذخیره سازی در نظر گرفتع شده برای این محصول هم ۱۶ گیگابایت است. همچنین محصول یاد شده از کارت حافظه جانبی microSD هم پشتیبانی می کند و در پش آن هم دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار داده شده. هر دو مدل ۸ و ۹/۷ اینچی مجهز به یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپرساعت هستند.

Galaxy Tab A از شبکه های پرسرعت LTE هم پشتیبانی می کند و نیز می توان آن را با فناوری بیسیم شارژ کرد. فریم دورتادور محصول مورد بحث هم از جنس فلز است و ظاهرا شاهد آشتی سامسونگ با فلز هستیم. سیستم عامل پیشفرض تبلت یاد شده اندروید ۵ آبنبات چوبی است و در روسیه ۲۷۰ دلار برای مدل ۸ اینچی وای فای و نیز ۴۳۰ دلار برای مدل ۹/۷ اینچی LTE تعیین شده.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *