عیدی پلی استیشن به تمام جهانیان

عیدی پلی استیشن به تمام جهانیان
  • 1393/12/27
  • سامان گوهری
  • 2

در طرحی جدید پلی استین به کاربران خود اجازه میدهد که چند بازی را به صورت آنلاین چند نفره رایگان بازی کنند. کسانی که می خواهند که همیشه از این طرح استفاده کنند باید مبلغ ناقابل ۵۰ دلار را به صورت ماهیانه پرداخت کنند. البته این مبلغ در ایران بسیار زیاد میشود و البته باید در نظر داشته باشید که اگر بخواهید در ایران از این طرح استفاده کنید هزینه های بالا و سرعت بسیار پایین اینترنت تقریبا این خدمت در ایران رایگان نیست و البته آسان هم نیست!

آن ور آبی ها این رویداد آخر هفته ای طلایی نام گزاری کرده اند! قطعا پلی استیشن با استفاده از این کار نمی خواسته اسن که هوادارانش را خوش حال کند بلکه او این هدف را داشته است که تعداد بیشتری را به به این خدمت خود جذب کند. البته بیشتر شرکت های امروزی با یک تیر دو نشان را میزنند: هم به تمام کاربران خود خدمتشان را معرفی میکنند و هم دل کاربران خود را شاد میکنند.

۲۸۳۰۱۹۸-ps4weekend

البته باید توجه داشته باشید که این طرح فقط مخصوص به چند بازی مطرح است که آن هارا باهم مرور میکنیم:

  1. بازی بسکتبال ۲۰۱۵
  2. بتلفیلد
  3. کالاف دیوتی
  4. جی تی ای
  5. فیفا ۲۰۱۵

 ۲۰تا ۲۲ مارس روز رویایی هر گیمری است که از پلی استیشن استفاده میکند! ایکس باکس  رقیب اصلی پلی استیشن نیز از این طرح ها برگزار میکند که البته تفاوت هایی نیز با هم دارند. بسیاری به پلی استیشن ایده داده بودند که “این طرح ها را بیشتر کنید چند ماهی یک بار یا به مناسبت های مخطلف این امکان را به مخاطبان خود دهید” یا ” شما باید از این طرح های خلاقانه بیشتر داشته باشید به عنوان مثال ماهی یک بار این طرح را داشته باشید و بازی های رایگان در اختیار گیمر ها بگزارید” وقطعا پلی استیشن هم یه جواب زیبا دارد: نه!

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. لطفا مقاله های خود را بازبینی کنید تا از نظر نوشتاری و مفهوم کامل و گویا باشد. در این مقاله چند جمله از نظر نگارشی نادرست می باشند:

    “اگر بخواهید در ایران از این طرح استفاده کنید هزینه های بالا و سرعت بسیار پایین اینترنت تقریبا این خدمت در ایران رایگان نیست و البته آسان هم نیست”

    برای نمونه، جمله بالا می توانست به اینصورت باشد: “اگر بخواهید در ایران از این طرح استفاده کنید، با در نظر گرفتن هزینه های بالا و سرعت بسیار پایین اینترنت، استفاده از این خدمت، رایگان و البته آسان نخواهد بود.”

    “آن ور آبی ها این رویداد (را) آخر هفته ی طلایی نام گ(ذ)اری کرده اند”
    “به مناسبت های مخ(ت)لف”
    “پلی استیشن هم ی(ک) جواب زیبا دارد”

    1. مقالات همه باز بینی میشن ولی این مورد حق با شماست و حرفتون صحیحه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *