بروز رسانی به ویندوز ۱۰ رایگان خواهد بود، حتی برای کاربرانی که از نسخه های کپی سرقتی استفاده می کنند!!

بروز رسانی به ویندوز ۱۰ رایگان خواهد بود، حتی برای کاربرانی که از نسخه های کپی سرقتی استفاده می کنند!!
  • 1393/12/27
  • مهرداد فراهانی
  • 0

مایکروسافت بدون شک تاکنون زیان بزرگی از کپی شدن نسخه های ویندوز دیده است. به جز اکثر هموطنان ایرانی، در بازارهای بزرگ مانند چین هم بسیاری از کاربران از نسخه های جعلی ویندوز بهره می برند و درکل سه چهارم از کاربران رایانه های شخصی تحت ویندوز از نسخه جعلی استفاده می کنند. با این حال این شرکت در تلاش برای تشویق کاربران به استفاده از نسخه اصلی ویندوز ۱۰ است و مایکروسافت یک حرکت نسبتا بی سابقه برای ارتقاء کاربرانش به ویندوز ۱۰ انجام داده است و آن دریافت رایگان بروز رسانی به ویندوز ۱۰ حتی برای کاربران ویندوز های کپی است.این خبر خوبی برای کاربرانی است که ممکن در حال اجرای نسخه سرقت شده ویندوز باشند. این یعنی در نهایت مشروعیت بخشیدن به تمام نسخه های ویندوز ۱۰ که در آینده استفاده می شود و در واقع برخی کاربران دیگر مجبور به دانلود یک کپی سرقتی از ویندوز نیستند. این موضوع توسط تری مایرسون مدیر بخش ویندوز مایکروسافت در کنفرانس فناوری WinHEC در چین تایید شده است.

Windows_10-640x359

با توجه به گفته های مایرسون در یک مصاحبه تلفنی با رویترز، او عنوان کرد که: “ما در حال بروز رسانی تمام رایانه های شخصی واجد شرایط، واقعی و غیر واقعی، به ویندوز ۱۰ هستیم.” اطلاعات بیشتر در روند ارتقاء به اشتراک گذاشته می شود اما احتمالا ما نزدیک به زمان انتشار این سیستم عامل، هستیم و در گزارش های قبلی هم زمان انتشار برای تابستان اعلام شده بود اما هنوز هیچ گونه تاریخ خاصی ذکر نشده است.
این حرکت شبیه به آنچه اپل انجام داده است، می باشد که با انتشار رایگان OS X ماوریکس کاربرانش را خوشحال کرد. این کار همچنین به کاربران کمک می کند تا از پشتیبانی و بروزرسانی های این سیستم عامل استفاده کنند و کمتر درگیر بد افزار ها شوند و نیز به مایکروسافت هم برای رسیدن به هدف اتحاد کمک می کند.

[منبع: ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *