مایکروسافت: ویندوز ۱۰ تابستان امسال در ۱۹۰ کشور عرضه خواهد شد

مایکروسافت: ویندوز ۱۰ تابستان امسال در ۱۹۰ کشور عرضه خواهد شد
  • 1393/12/27
  • مجتبی
  • 2

مایکروسافت ساعاتی پیش اعلام نمود که نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را در تابستان سال میلادی جاری و در بیش از ۱۹۰ کشور جهان و با ۱۱ زبان مختلف عرضه می کند. این موضوع قبلا هم بارها در شایعات اشاره شده بود که قرار است در زمانی نزدیک به تابستان شاهد عرضه این سیستم عامل از جانب ردموندی ها باشیم. اما در هر صورت خبر رسمی که خود مایکروسافت در بلاگش منتشر نموده، باعث می شود تا اطمینان بیشتری از زمان عرضه ونیدوز ۱۰ داشته باشیم.

همانطور که قبلا هم بارها اعلام شده بود، ویندوز ۱۰ برای افرادی که هم اکنون از ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۸/۱ استفاده می نمایند، رایگان خواهد بود و این کاربران می توانند سیستم عامل خود را بدون پرداخت هیچ پولی، به جدیدترین نسخه ویندوز بروزرسانی کنند.

Untitled

مایکروسافت گفته که لنوو قرار است تلفن های هوشمندی را تولید کند که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل بهره می برند و این دستگاه ها هم احتمالا در اواسط سال ۲۰۱۵ در چین و توسط اپراتور China Mobile عرضه می گردند. این شرکت همچنین اعلام نموده که شیائومی هم یکی از شرکا و همکارانش خواهد بود. درحالیکه مشخص نیست شیائومی دستگاه های جدید ویندوز ۱۰ موبایلی تولید خواهد نمود یا خیر، ردموندی ها همانطور که در گویا آی تی اعلام کردیم، یکسری از کاربران گوشی Mi4 این شرکت چینی را دعوت نموده تا استفاده از ویندوز ۱۰ موبایل را بر بروی تلفن های هوشمند اندرویدی خود با یک رام سفارشی تجربه کنند. هم اکنون کاربرانی که تلفن هوشمند Xiaomi Mi4 را دارند قادر به نصب نسخه پیشنمایش فنی ویندوز ۱۰ بر روی دستگاه خود هستند.

خب، پس ما هم مانند خیلی از علاقمندان به پلتفرم نرم افزاری مایکروسافت صبر می کنیم تا ببینیم در تابستان با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

[منبع: Microsoft Windows Blog]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. ای بابا کوووووو تا تابستون؟
    هرچند ماکه هنوز نمک گیر ویندوز ۷ هستیم، ویندوز ۸ با طبع ما سازگار نبود…

    1. بله ویندوز ۸.۰ برای خیلی ها خوب نبوده و مایکروسافت نشون داده یکی در مورد خوب کار میکنه. ویندوز ۸ رو خیلی ها به ویستا شبیه میدونن از نظر موفقیتش.

      پیشنهاد میکنم به ویندوز ۸.۱ مهاجرت کنید تا ویندوز ۱۰ بیاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *