آینده‌ی فناوری از نگاه مایکروسافت [تماشا کنید]

آینده‌ی فناوری از نگاه مایکروسافت [تماشا کنید]
  • 1393/12/28
  • مجتبی
  • 0

دنیای پرسرعت فناوری و تکنولوژی برای گیک‌هایی مانند ما و شما بسیار جذاب است. به حدی این حوزه با سرعت در حال پیشرفت در تمام زمینه های مرتبط است که هر کاری هم کنیم، باز از برخی از آنها غافل خواهیم شد.

شرکت های زیادی وجود دارند که نقش اساسی را در پیشبرد دینای فناوری امروز ایفا می کنند. هر کدام از این شرکت ها به نحوی و در حوزه یا حوزه هایی خاص، اقدام به تولید خدمات و محصولاتی می نمایند که در نتیجه همه آنها فناوری پیشرفت می کند و در راس همه آنها نیز تکنولوژی وجود دارد.

اپل، گوگل، مایکروسافت، یاهو، فیسبوک، لنوو، سامسونگ، سونی، ال جی و ده ها شرکت نام آشنای دیگر از جمله مواردی هستند که این روزها در مورد فعالیت ها، محصولات و خدماتشان زیاد می شنویم. اما آیا تا کنون فکر کرده اید که آینده دنیای تکنولوژی چگونه خواهد بود؟ قطعا هر فرد با توجه به سلایق و دانسته هایش تصویری ذهنی از آینده این حوزه دارد. اما بنظر شما شرکتی مثل مایکروسافت که خود یکی از بازیگران اصلی در  پیشبرد دنیای تکنولوژی امروزیست در مورد آینده این حوزه چه تفکری می کند؟

در ادامه مطلب با گویا ای تی همراه باشید تا با هم نگاهی بیاندازیم به ویدئو جالبی که تصور مایکروسافت، این غول دنیای نرم افزار را از آینده دنیای فناوری نشان می دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *