HTC بروز رسانی اندروید ۵.۱ را برای One M7 عرضه نمی کند!

HTC بروز رسانی اندروید ۵.۱ را برای One M7 عرضه نمی کند!
  • 1393/12/29
  • مهرداد فراهانی
  • 0

امروز، اچ‌تی‌سی خبری را تایید کرد که بسیاری از صاحبان One M7 را ناراحت و متحیر کرد. بعد از دو سال از معرفی One M7 این شرکت نمی خواهد بروز رسانی اندروید ۵٫۱ را برای این گوشی عرضه کند و فقط One M8 و One M9 این بروز رسانی را دریافت می کنند. HTC می گوید One M7 بروز رسانی اندروید ۵٫۱ را دریافت نمی کند، اما نسخه Google Play در آن بروز خواهد شد. این تصمیم بسیاری از کاربران One M7 را ناراحت کرده است.

این شرکت در توییتی نوشته: “تنها نسخه GPE از M7 بروز رسانی ۵.۱ را دریافت خواهد کرد. هدف ما اوایل ماه آوریل است. با تشکر.”

HTCOneM7SG2-600x337

اچ‌تی‌سی One M7 به طور رسمی در ماه فوریه سال ۲۰۱۳ پرده برداری شد، و در ماه مارس همان سال هم برای فروش عرضه شد. به خاطر یک دلیل بسیار فنی، اچ‌تی‌سی تاکنون به وعده خود درمورد پشتیبانی ۲۴ ماهه از این محصول عمل کرده و  درحال حاضر این زمان به پایان رسیده است. با این حال، حمایت از نسخه GPE عجیب و غریب است.

اندروید ۵٫۱ شامل بهبود هایی در عمر باتری، مدیریت حافظه و ثبات سیستم می باشد. همچنین در هنگام سرقت و یا گم شدن، دستگاه به صورت قفل شده باقی می ماند و تا زمانی که صاحب گوشی به آن لایگن نکند، داده ها محفوظ خواهند بود.

[منبع: Slashgear]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *