مایکروسافت “پلتفرم توسعه Cortana” را منتشر کرد، به برنامه نویسان دست یاری داد

مایکروسافت “پلتفرم توسعه Cortana” را منتشر کرد، به برنامه نویسان دست یاری داد
  • 1393/12/29
  • حکیمی‌
  • 0

مایکروسافت این هفته در چین است، آنها در آنجا درباره همه چیز ویندوز ۱۰ در WinHEC در حال صحبت کردن می باشند.
همه چیز از روش های ارتقا ویندوز ۱۰ جهت دادن نخسه های رایگان از سیستم عامل به آنهایی که نسخه های قبلی ویندوز را داشته اند بحث شده و اکنون ما کمی بیشتر درباره کورتانا می آموزیم.
در نشست WinHEC، مایکروسافت شرح داد که چگونه برای توسعه دهندگان به سمت آسانتر ساختن ادغام کورتانا به برنامه هایشان می روند. با دستیار دیجیتال می آیند به دسکتاپ، و کاملا انتظار می رود که سیستم عامل به یک موفقیت بزرگ دست یابد چونکه برای سال اول آپگرید رایگان دارد، مبنای عملیاتی کورتانا به طور تفصیلی در این تابستان رشد می کند. به این دلیل جلب حمایت برای ادغام کورتانا به اپلیکیشن، یک بازی استراتیژیک برای توسعه دهندگان است، تا مطمئن شوند برنامه هایشان از تمام قابلیت هایی که سیستم عامل جدید ارائه میدهد استفاده میکند.

windows-10-cortana-v2

کورتانا در ویندوز ۱۰ :
دسترسی : کورتانا روی تمام دستگاه های ویندوز ۱۰ برای مصرف کنندگان دسکتاپ، تبلت و گوشی ها در دسترس خواهد بود.
تجربه مرکزی : کورتانا تنها دستیار شخصی مایکروسافت درمیان دیوایس های ویندوز ۱۰ می باشد.
تعهد شریک : مایکروسافت تعهد دارد شریک هایش را به ساختن جادویی از کورتانا قادر سازد، به امتیاز برنامه هایشان و کمک به کاربرانشان در ادامه تولیدی.
پلتفرم درجه اول : پلتفرم توسعه کورتانا ابزارهایی خواهد داشت، پشتیبانی و قابلیت های توسعه دهندگان ما از پلتفرم های مایکروسافت انتظار می رود.

همانطور که در بالا می توانید ببینید، مایکروسافت ابزار های”پلتفرم توسعه دهندگان کورتانا” را منتشر میکند که به توسعه دهندگان کمک خواهند کرد از کورتانا در اپلیکیشن هایشان استفاده کنند.
این نباید یک شگفتی بزرگ باشد که مایکروسافت میخواهد ابزار های توسعه برای کورتانا را منتشر کند. دستیار دیجیتال به محبوب دنیای ویندوز تبدیل شده است و کمپانی میخواهد هر توسعه دهنده ای آنرا برای پلتفرمش بسازد.
هدف مایکروسافت کاملا آشکار است: آنها میخواهند کورتانا برای ویندوز ویژگی killer داشته باشد که بتواند جداگانه به این سیستم عامل کمک کند نه تنها از OS X اپل بلکه ویندوز ۸ و ۷. با آسانتر ساختن آن برای توسعه دهندگان جهت ادغام این ویژگی به محصولاتشان، امیدوارم آنها یک اکوسیستم برای کورتانا بسازند و آنرا یک دستیار مفیدتر در سیستم عامل بکنند.

[ منبع : neowin ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *