سونی از Xperia J1 Compact رونمایی کرد: سخت افزار قوی در قاب فلزی

سونی از Xperia J1 Compact رونمایی کرد: سخت افزار قوی در قاب فلزی
  • 1393/12/29
  • مهرداد فراهانی
  • 2

امروز، سونی از یک اسمات‌فون به نام، اکسپریا J1 کامپکت رونمایی کرد. این گوشی تقریبا هم اندازه اکسپریا Z3 کامپکت است، در حالی که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی می باشد و ۰.۳ اینچ کوچکتر از Z3 کامپکت است، ولی به خاطر قاب بزرگتر ابعاد آن ۱۲۸ در ۶۵ در ۹٫۷ میلی متر، است که باعث می شود J1 کامپکت کمی بزرگتر از Z3 کامپکت با ابعاد ۱۲۷ در ۶۴٫۹ در ۸٫۶ میلی متر باشد. از لحاظ طراحی، این گوشی از یک قاب فلزی، بهره می برد که ممکن است احساس بهتری نسبت به Z3 کامپکت به شما منتقل کند. با این حال، نسبت صفحه نمایش به بدن آن بسیار پایین تر است که به عنوان یک گوشی هوشمند مدرن چندان جالب به نظر نمی رسد.Sony-Xperia-J1-Compact

پردازنده این گوشی احتمالا کوالکام اسنپ دراگون ۸۰۰ SOC، است هر چند، اطلاعات رسمی در وب سایت سونی فقط می گوید که پردازنده ۲٫۲ گیگاهرتز چهار هسته ای می باشد. سایر مشخصات شامل ۲ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولیشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و تراکم پیکسل ۳۴۱ PPi، یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری، و دوربین اصلی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی قابل اجرا بر روی اندروید ۴٫۴ کیت‌کت، خواهد بود و خبر خوب اینکه به روز رسانی آبنبات چوبی را در آینده دریافت می کند.

این گوشی از امروز با قیمتی معادل ۴۹۰ دلار در ژاپن عرضه شده است و سونی هنوز هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا این گوشی در خارج از ژاپن هم در دسترس قرار می گیرد یا نه، نگفته است. بهترین حدس ما این است که “نه” احتمالا این گوشی مخصوص بازار ژاپن خواهد بود.

آیا شما فکر می کنید اکسپریا J1 کامپکت عرضه جهانی می شود؟

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. با توجه به اینکه با حرف J شروع میشه فکر کنم منظورش همون فقط برای japan باشه !!!!!
    در هر صورت امیدوارم سونی این گوشی رو جهانی کنه. ولی نه با این قیمت گرون برای یه گوشی میان رده.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *