موتورولا عرضه اندروید ۵/۱ را برای گوشی Moto X 2014 شروع کرد

موتورولا عرضه اندروید ۵/۱ را برای گوشی Moto X 2014 شروع کرد
  • 1394/1/1
  • مجتبی
  • 0

موتورولا طبق قول خود و مانند همیشه خیلی زود بروزرسانی اندروی ۵ ابنبات چوبی را برای Moto X 2014 و Moto X 2013 عرضه نمود. حالا این شرکت اعلام نموده که اندروید ۵/۱ را نیز برای تلفن هوشمند Moto X 2014 آماده کرده و در حال عرضه آن برای گوشی یاد شده است.

بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی با شناسه ۲۳٫۱٫۲۸ توسط تعدادی از کاربران تست شده و شامل یکسری بهینه سازی است که از جمله آنها می توان به کاهش نویز تصاویر ثبت شده در نور کم در بخش دوربین اشاره نمود. همچنین دوربین جلویی دستگاه با این بروزرسانی شاهد بهینه سازی هایی است.

Untitled-2

محافظت از دستگاه یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باعث می شود از گم شدن یا سرقتش جلوگیری شود و اطلاعات حیاتی کاربر به دست کسی نیفتد. با قابلیت ریست کارخانه ای راه دور این امر امکانپذیر است. البته اگر هر کس بخواهد این ریست را انجام دهد حالا باید حتما قبل از آن به اکانت گوگل خود از طریق دستگاه لاگین نماید که این امکان برای افزایش امنیت اطلاعات شخصی بسیار خوب ارزیابی می شود. اگر شما هم از داردندگان این گوشی هستند به بخش بروزرسانی دستگاه بروید و نتیجه را در بخش نظرات با سایر کاربران گویا آی تی به اشتراک بگذارید.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *