Apple TV جدید ممکن است از پردازنده‌ای شبیه آیفون ۶ بهره ببرد اما از ۴k پشتیبانی می کند

Apple TV جدید ممکن است از پردازنده‌ای شبیه آیفون ۶ بهره ببرد اما از ۴k پشتیبانی می کند
  • 1394/1/1
  • مجتبی
  • 0

اپل در رویداد ۹ مارچ که چندی پیش برگزار نمود، مشخص کرد که در حال کار بر روی سری جدید Apple TV است که با قیمت کمتر از نسل قبل خود و ۶۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این چیزی بود که اساسا از رویداد یاد شده دریافتیم. درحالیکه اپل بدون هیچ سرو صدای خاصی در حال آماده سازی نسل جدید Apple TV است، یکسری شایعات نیز پیرامون این محصول کوپرتینو به تازگی منتشر شده.

آنطور که دیداست محصول جدید یاد شده بر اساس پلتفرم آیفون ۶ و آیفون پلاس ساخته می شود که این یعنی از همان پردازنده A8 به عنوان مغز متفکر Apple TV بهره گرفته می شود. همچنین این دستگاه می تواند به پخش ویدئوهای ۴k نیز بپردازد. با چنین قیمتی اپل پشتیبانی از ویدئوهای با کیفیت ۴k را به تلویزیون هوشمندش افزوده و همین باعث شده که سوال پیش آید که چرا این ویژگی در آیفون های ۶ و ۶ پلاس قرار داده نشد؟ اگر ایپ پردازنده آنقدر قدرت دارد که به پخش ویدئوهای ۴k بپردازد پس چرا در آیفوت ۶ چنین امکانی وجود ندارد؟ البته مطمئنا اپل شرکتی است که دلایلی برای این سوال دارد اما در هر صورت این پرسش خیلی از افراد خواهد بود.

images

Apple TV جدید همچنین به دستیار صوتی Siri اپل مجهز می شود که استفاده از آن را در خانه برایتان بسیار آسان تر و لذت بخش تر می کند. دستورات صوتی یکی از ویژگی هایی است که با siri می توان به دستگاه مورد اشاره داد و شایعه شده که قرار است اپل آن را به Apple TV جدیدش بیافزاید.

بر اساس گفته‌ی منبع، محصول جدید مورد بحث، در رویداد جهانی توسعه دهنگان اپل یعنی WWDC امسال که در سانفرانسیسکو و در تاریخ ۸ تا ۱۲ ژوئن برگزار خواهد شد، معرفی می گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *