موتور Tron برای فروش آماده است؛ شما هم می توانید سفارش دهید!

موتور Tron برای فروش آماده است؛ شما هم می توانید سفارش دهید!
  • 1394/1/1
  • مجتبی
  • 0

فیلم های علمی تخیلی این روزهای سینمای هالیوود به قدری طرفدار دارند که خیلی هار ا به دنبال رسیدن به تجهیزات و ساختن آنها وا می دارد. از لباس مرد آهنی گرفته تا موتور بتمن همگی از مواردی هستند که هر بیننده ای برای یک لحظه هم که شده آروز دارد که داشته باشد. حالا موتور معروف Tron از دوم ماه می قابل سفارش شده!

خانواده ی اندرو که به جمع آوری کلکسیون ها خودرو می پردازند این موتور را که طرحش هر بیننده ای را جذب می کند برای فروش آماده کرده اند. بر اساس اعلام blurb این موتور به صورت مخصوص برای خانواده اندرو ساخته شده و از یک موتور ۹۶ ولتی برای حرکت بهره می برد و باتری های ان نیز لیتیومی هستندو رایانه ی مرکزی‌ای نیز در این وسیله نقلیه قرار دارد که وظایف مختلف کنترلی را بر عهده دارد.

andrews-collection-tron-light-cycle-3

موتور مورد بحث صندلی ای به اندازه ۲۸/۵ اینچ دارد که برای شخص خاصی از خانواده اندرو ایجاد شده و بارها نیز به موزه ها سفر کرده! حالا همانطور که در بالا هم اشاره کردیم قرار است در روز ۲ ماه می سال میلادی جاری این موتور برای فروش قرار داده شود. پیش بینی شده که قیمت این موتور بین ۲۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار باشد. البته شخصی که اکنون صاحب Tron است خود یک میلیونر است و همین مشخص می کند که فروش این موتور صرفا به دلایل مالی نیست!

[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *