بازسازی بازی God of War III با کیفیت HD برای پلی استیشن ۴

بازسازی بازی God of War III با کیفیت HD برای پلی استیشن ۴
  • 1394/1/2
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

به نظر می رسد بازی God of War III قرار است در تاریخ ۱۴ جولای امسال با طراحی پیشرفته تری برای پلی استیشن ۴ عرضه شود. تمام جزئیات و ویژگی های ثبت شده این بازی با کیفیت بی نظیر ۱۰۸۰p بازسازی خواهند شد و به این ترتیب آن را به عظیم ترین بازی پر از خونریزی تاریخ تبدیل خواهند کرد. به گفته Cory Barlog، یکی از طراحان استودیو سانتامونیکا، این نسخه باعث می شود علاقمندان این سری بازی همچنان در اشتیاق نسخه جدید آن، که هنوز زمان مشخصی برای ارائه اش اعلام نشده، همراه کمپانی باقی بمانند.

url

این بازسازی ۱۰ سال پس از عرضه نخستین عنوان از سری God of War برای پلی استیشن ۲ در سال ۲۰۰۵ عرضه می شود که توانسته بود انقلابی در دوره بازی های اکشن-ماجرایی ایجاد کند. همچنین این سری توانست رویدادهای سریع (QTE) را به عنصری محبوب در روند بازی ها تبدیل کند. داستان این مجموعه حول محور کراتوس، یک جنگجوی خشمگین اسپارتانی شکل گرفته است که مجموعه ای از کشتارها را در یونان باستان به راه می اندازد و از سربازان رده پایین پایین گرفته تا خدایان تایتان ها را به فجیع ترین شکل به قتل می رساند. God of War III اولین بار در سال ۲۰۱۰ برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه شد و راه این مجموعه را در استفاده از سلاح های بیشتر، جنگ های بزرگتر و حرکات مرگبار خشن تر ادامه داد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این نسخه جدید از بازی کسب کنید می توانید به وبلاگ خبررسانی پلی استیشن سری بزنید. در این سایت همچنین یک پیش نمایش برای جشن ۱۰ سالگی این بازی فراهم شده است.

[منبع: DigitalTrends ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *