یک تصویر دیگر از Sony Cosmos به بیرون درز کرد: یک گوشی سلفی-محور با دوربین جلو

یک تصویر دیگر از Sony Cosmos به بیرون درز کرد: یک گوشی سلفی-محور با دوربین جلو
  • 1394/1/3
  • علیرضا اصغری
  • 0

کمی بیشتر از یک هفته پیش بود که خبرچین معروف دنیای تکنولوژی @upleaks، دو تصویر از گوشی سونی منتشر کرد که به ما شکل اجمالی از یک گوشی هوشمند را نشان می داد که یک دگمه باریک در پایین و یک دوربین جلویی بزرگ ولی تقریبا نامحسوس با یک فلاش ال ای دی را دارا بود. حدس و گمان های زده شده بیانگر این است که گوشی Sony Cosmos (لغت Cosmos  به معنی کهکشان، جهان، هستی می باشد) می تواند جانشین گوشی سلفی-محور Xperia C3 باشد، البته آنچه که از تصویر صفحه بلوتوث این گوشی قابل قضاوت است این است که نام Sony Cosmos فقط یک نام کُدی برای یک گروه از این برند نمی باشد، بلکه به نظر می رسد که نام واقعی این گوشی باشد.

اگر به تصویری که اخیرا به بیرون درز شده و هم اینک در دسترس ماست، برگردیم می توانید بالاخره تصویر بهتری از دوربین سلفی آن ببینیم و اندازه آن را بهتر بسنجیم. و بیشتر از آن، یک فلاش ال ای دی درست در کنار این دوربین قابل تشخیص می باشد. متاسفانه این بار، امکان تایید باریکی دگمه پایین وجود ندارد.

با توجه به نظر @upleaks، گوشی Sony Cosmos از یک پردازنده مدیاتک که قدرت آن نامشخص است بهره می برد. همچنین سیتم عامل آن اندروید نسخه ۵ آب نبات چوبی است (همان طور که در تصویر نیز قابل مشاهده است.) ولی بقیه مشخصات داخلی این گوشی همچنان برای ما ناشناخته باقی مانده است.

منبع: [PhoneArena]

Cosmos 2

Cosmos 1

منبع: [PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *