بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای LG G2 در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ منتشر میشود

بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای LG G2 در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ منتشر میشود
  • 1394/1/3
  • مجتبی
  • 1

ال جی از ماه ژانویه گذشته شروع به انتشار بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای تلفن هوشمند Lg G2 در کره جنوبی نمود. پس از یک مدت تقریبا طولانی، کاربران هندی نیز می توانند آپدیت یاد شده را برای دستگاه خود دریافت کنند که طبق اخبار منتشره قرار است در سه ماهه دوم ۲۰۱۵ منتشر گردد.

اکانت رسمی توییتر ال جی هند، ساعاتی پیش این خبر را ارسال کرده و در آن اعلام نموده که اندروید ۵ ابنبات چوبی در بازه زمانی یاد شده برای  G2 منتشر خواهد شد.

این یعنی در فاصله بین ماه های آپریل تا ژوئن اپدیت مورد بحث برای دستگاه مورد اشاره عرضه میگردد. این بروزرسانی نسبت به نسخه رسمی کنونی که اندروید کیت کت است یک آپدیت بزرگ محسوب می شود ولی مانند همیشه توصیه می شود قبل از اقدام به نصب این بروزرسانی، از واوا ها و اطلاعات موجود بر روی نلفن هوشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. سپس دستگاه را فکتوری ریست نموده و بروزرسانی اندروید ۵ را به صورت OTA روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

lg-g2-android-5-0-1-lollipop-1

ال جی اندروید ۵ اینبات جوبی را میش از این برای پرچمدار کندنی خود یعنی LG G3 در هند و بسیاری از نقاط دیگر دنیا منتشر کرده که سیستم عامل دستگاه یاد شده را بسیار بهنیه تر نموده و امکانات جدید اندروید را برای گوشی یاد شده به ارمغان آورد. البته طبق اعلام کاربرانی که G3 خود را به اندروید ۵ بروزرسانی کرده اند، شاهد یکسری باگ ها در بخش حافظه هستیم که انتظار می رود با ارائه نسخه ۵/۱  اندروید، رفع گردد. لطفا در صورتی که شما هم از دارندگان گوشی Lg G2 هستبد بروزرسانی یاد شده را بر روی دستگاه خود بررسی نمایید و نتیجه آن را در بخش نظرات با گویا آی تی و سایر کاربران به اشتراک بگذراید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *