ممکن است سامسونگ امکان حذف اپلیکیشن‌های پیشفرض Galaxy S6 و S6 edge را فراهم کند

ممکن است سامسونگ امکان حذف اپلیکیشن‌های پیشفرض Galaxy S6 و S6 edge را فراهم کند
  • 1394/1/3
  • مجتبی
  • 0

درست مانند پرچمدار قبلی سامسونگ، دو تلفن هوشمند پرچمدار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج، با یکسری اپلیکیشن های از پیش نصب شده همراه هستند. بیشتر این اپ ها به کاربران اجازه دسترسی به سرویس های پولی را به صورت رایگان می دهند. اما اگر بخواهیم کمی واقع بین باشیم، خیلی از کاربران واقعا نیازی به برخی از این اپلیکیشن ها ندارند.

خوشبختانه برای کسانی که چشم امید به دو پرچمدار جدید غول کره ای داشتند تا امکان حذف این اپ های پیشفرض در این محصولات فراهم شود خبر خوبی رسیده و آن هم امکان انجام اینکار در دستگاه های یاد شده است. بنظر می رسد علاوه بر اینکه می توان اپلیکیشن های پیشفرض را به حالت خاموش دراورد (اینکار اپلیکیشن مورد نظر را از لیست برنامه های فعال شما پاک می کند و تمامی پردازشهای پس زمینه آن را نیز می بندد) می توان اپ های مورد نظر را حذف هم نمود. یعنی برای اینکار حتی نیاز به روت کردن دستگاه خود نیز نخواهید داشت.

۲

این اقدام اخیرا بنا به قوانین جدیدی که در کره جنوبی ایجاد شده صورت پذیرفته و در قانون یاد شده باید امکان حذف اپلیکیشن های پیشفرض توسط کاربر وجود داشته باشد. در حالی که این قابلیت فعلا به صورت مشخص برای گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج که در کره جنوبی عرضه شده اند قرار است فعال شود اما نمی توانیم فعال شدن آن را در سایر نقاط جهان منکر شویم و امکان دارد پس از کره سایر نقاط نیز کاربران امکان حذف اپلیکیشن های پیشفرض این دو گوشی را داشته باشند. دادن آزادی عمل به کاربر یکی از بهترین راه ها برای جلب اعتماد و وفاداری مشتریان است که سامسونگ می خواهد در این راه نیز گام های موثری بردارد.

[منبع: XDA]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *