اسکیت برد هایی بدون برد

اسکیت برد هایی بدون برد
  • 1394/1/3
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

گاهی اوقات وسیله های عجیبی را در صفحات مجله های تکنولوژی می بینیم که باعث تعجبمان می شوند. اسکیت برد بدون برد هم یکی از این وسیله های عجیب و غریب است. با دیدن عکس های متوجه می شوید که این وسیله هیچ شباهتی به اسکیت بردهایی که تا به حال دیده اید ندارد. این اسکیت برد جادویی از دو چرخ ۱۰ اینچی با محل قرار گرفتن پاها درونشان تشکیل شده اند.

۸۷۰۶۷B_1000x1000

شاید به کار بردن اسم حلقه ای تعبیر درست تری باشد. به هر حال “اسکیت حلقه ای” می تواند منظور را برساند. حرکت رو به جلو به وسیله خم شدن شخص به طرفین به وجود می آید و برای ماهر شدن در این کار حتماً به چند جلسه تمرین نیاز خواهید داشت. برای شروع یادگیری، شرکت سازنده یک میله صاف در بسته بندی قرار داده تا به کمک آن دو حلقه اسکیت را به هم وصل کنید.

این اسکیت برد ۱۰۰ دلاری بیشتر شبیه به یک caster board است. Caster Board یک وسیله نقلیه دو چرخه است که با نیروی انسانی کار می کند و از یک برد با مرکز چرخنده تشکیل شده است. حرکت زیگزاگی لازم برای به حرکت در آوردن کاستر برد شبیه به روش راندن اسکیت حلقه ای است.

حالا به چند پرسش فلسفی برخورد می کنیم. اگر این وسیله هیچ بردی ندارد، پس چرا اسم آن را اسکیت برد گذاشته اند؟ چرا طراحی آن مثل وسائل نقلیه مجموعه فیلم های “ترون” نیست؟ آیا می توان با این وسیله در مسابقات نمایشی شرکت کرد؟ شاید اسکیت برد حلقه ای هیچ وقت به محبوبیت اسکیت های اصلی در اواخر دهه ۸۰ نرسند، اما می توانند بهترین وسیله برای نمایش تعلق شما به دوره پست مدرن باشند.

[منبع: CNET ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *