راهنمای خرید ؛ تلفن هوشمند Samsung Galaxy A7 و Sony Xperia M2 Aqua

راهنمای خرید ؛ تلفن هوشمند Samsung Galaxy A7 و Sony Xperia M2 Aqua
  • 1394/1/4
  • مجتبی
  • 0

خرید آنلاین از جمله برترین خدماتی است که در چند سال اخیر به لطف وجود شبکه جهانی اینترنت بسیار توسعه یافته و در سراسر دنیا از آن استقبال بی نظری شده است. اهمیت این موضوع به قدری است که وب سایتی مانند آمازون که یک فروشگاه اینترنتی خرده فروشی است، اکنون به یکی از بزرگان دنیای فناوری مبدل گشته. همچنین نمونه چینی آمازون با نام Alibaba بسیار پیشرفت خوبی داشته و اینها همه نشان از این دارد که پتانسل خرید های آنلاین بالاست.

در ایران هم از سال های گذشته امکانات خرید اینترنتی فراهم شده و روز به روز بر خریداران آنلاین کشور افزوده می شود. شم می توانید امروزه انواع و اقسام کالاهای مورد نیازتان را از طریق اینترنت و با چند کلیک خریداری کنید. اما خرید کالاهای دیجیتال همیشه یکی از پرطرفدار ترین سفارشات کاربران در خرید های آنلاین است. ما در گویا آی تی تصمیم داریم در غالب مطالب با عنوان راهنمای خرید، هر بار چند محصول تخفیف خورده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید اینترنتی ارزانتر را تجربه کنید.

نکته مهم: دقت کنید که تمامی کالاهای معرفی شده از فروشگاه اهی معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی انتخاب می شوند، ولی با اینحال گویا آی تی هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید های شما نخواهد داشت و راهنمای خرید، صرفا چند کالای تخفیف خورده را در هر روز به شما معرفی می کند.

در راهنمای خرید امروز دو محصول را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • تلفن هوشمند Samsung Galaxy A7
  • تلفن هوشمند Sony Xperia M2 Aqua

در ادامه مطلب با گویا آی تی و بخش راهنمای خرید همراه باشید.

تلفن هوشمند Samsung Galaxy A7

samsung-a7-1

سامسونگ بالاخره پس از سالها به حرف هوادارانش گوش داد و تلفن هوشمندی با کیفیت ساخت بالا را روانه بازار نمود که Galaxy A7 نام دارد. این گوشی از قابی فلزی و با کیفیت بهره می برد و امکانات خوب و همیشگی سامسونگ را هم در خود گنجانده. سری گلکسی آلفا این غول کره ای رفته رفته جایشان را در میان کاربران باز می کنند و حالا دیگر پلاستیکی بودن محصولات را کسی نمی تواند به این گوشی وارد سازد.

مشخصات کلی:

ابعاد:     ۱۵۱ * ۷۶٫۲ * ۶٫۳ mm
وزن:     ۱۴۱ g
بلندگو:     دارد
فیش صدا:     ۳٫۵ میلیمتر
سیستم عامل:     Android , v4.4.x (KitKat)
سرعت پردازنده:     ۱٫۵ GHz/1GHz
نوع پردازنده:     چهار هسته ای
مدل پردازنده:     Cortex-A53/Cortex-A53
Chipset:     Qualcomm MSM8939 Snapdragon 615
پردازنده گرافیکی:     Adreno 405

قیمت واقعی این محصول ۱۴۴۵۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را با قیمت ۱۴۱۰۰۰۰ تومان خریداری نمایید. خرید آنلاین از آل‌دیجیتال

تلفن هوشمند Sony Xperia M2 Aqua

sony-xperia-m2-aqua-1

شرکت سونی از نسخه جدید اسمارت فون اکسپریا M2 را با نام اکسپریا M2 Aqua رونمایی کرد. این گوشی همانند سری Z ضد آب و ضد گرد و غبار است. اکسپریا  M2 Aqua دارای یک صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی qHD با وضوح ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل است. این گوشی نیز به یک پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۲GHz Snapdragon 400 و رم ۱ گیگابایتی مجهز است. حافظه ذخیره سازی داخلی این دستگاه ۸ گیگابایت است که با اسلات کارت micro SD تا سقف ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد و قطعا کاربران را راضی نگه می دارد. اکسپریا M2 Aqua دارای یک دوربین جلویی ۱٫۱ مگاپیکسلی با کیفیت فیلم برداری VGA است و همچنین دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و زوم دیجیتالی ۴x است که واقعا فرا تر از یک دوربین معمولی اسمارت فون ها است این دوربین می تواند لحظات درحال حرکت شما را به ثبت برساند یعنی قادر به گرفتن ۳۱ عکس در ۲ ثانیه است.

مشخصات کلی:

ابعاد:     ۱۴۰ * ۷۲ * ۸٫۶ mm
وزن:     ۱۴۹ g
بلندگو:     دارد
فیش صدا:     ۳٫۵ میلیمتر
سیستم عامل:     Android , v4.4.2 (KitKat)
سرعت پردازنده:     ۱٫۲ GHz
نوع پردازنده:     چهار هسته ای
مدل پردازنده:     Cortex-A7
Chipset:     Qualcomm MSM8926-2 Snapdragon 400
پردازنده گرافیکی:     Adreno 305

قیمت واقعی این محصول ۷۸۳۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را با قیمت ۷۷۸۰۰۰ تومان خریداری نمایید. خرید آنلاین از آل‌دیجیتال

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *