مایکروسافت قیمت Surface Pro 3 را باز هم تا ۱۵۰ دلار بیشتر کاهش داد

مایکروسافت قیمت Surface Pro 3 را باز هم تا ۱۵۰ دلار بیشتر کاهش داد
  • 1394/1/4
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

اگر شایعات را جدی بگیریم، گفته می شود که نسل بعدی Surface به زودی و در کنفرانس BUILD مایکروسافت در ماه آپریل (فروردین) معرفی خواهد شد. حالا به نظر می رسد این کمپانی سعی دارد راه را برای سیستم جدید خود هموار کند.

تمام نسخه های Surface Pro 3 به جز مدل اولیه دارای پردازنده i3 با کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت مواجه شده اند و حالا مدل دارای پردازنده i5 با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت قیمتی برابر با ۸۹۹ دلار دارد.

۲۳۳۹۲۸۷۹۵alt2

مدل های سریعتر و گران قیمت تر با کاهش ۱۵۰ دلاری مواجه شده اند. این کاهش قیمت مدل های دارای پردازنده i5 و i7 با هارد SSD و ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و مدل دارای پردازنده i7 با هارد ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD را شامل می شود.

مایکروسافت توضیحی درباره زمان پایان یافتن این تخفیف ارائه نداده است. در نتیجه ممکن است این کاهش قیمت ها امروز به پایان برسند و یا تا زمان معرفی نسل بعدی باقی بمانند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که منتظر کاهش قیمت برای خرید این دستگاه بی نظیر بوده اید می توانید همین حالا اقدام به خرید آنها کنید و یا اینکه منتظر کاهش قیمت بیشتر آنها بمانید. هر چند مدل دارای پردازنده i5 در حال حاضر با قیمت بی نظیری – از طرف مایکروسافت – عرضه می شوند.

[منبع: DigitalTrends ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *