جزئیات بیشتری از HTC One M9 Plus به بیرون درز یافت

جزئیات بیشتری از HTC One M9 Plus به بیرون درز یافت
  • 1394/1/4
  • مجتبی
  • 0

درحالیکه بیشتر توجهات بر روی پرچمدار جدید HTC یعنی One M9 بود ولی دستگاهی دیگر که گفته می شود امکان ساختنش توسط شرکت یاد شده وجود دارد نیز برای خیلی ها جذاب است. این دستگاه که گفته می شود One M9 Plus نام داشته باشد، همانطور که پیش از این نیز بارها اشاره به آن داشتیم، مدل بزرگتر M9 خواهد بود و از صفحه نمایشی با کیفیت QHD بهرمند است و نیز سنسور تشخیص اثر انگشت را برای کاربران فراهم نموده.

شایعات و اخبار منتشر شده در مورد محصول یاد شده به ما این حس را می دهد که هنوز امکان ساختش توسط کمپانی تایوانی وجود دارد. امروز در اکانت OnLeaks در شبکه اجتماعی توییتر جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد تلفن هوشمند Htc One M9 Plus منتشر گردید.

HTC-One-M9-renders-this-phone-is-on-fire-610x381

بر اساس اعلام منبع این خبر دستگاه یاد شده از صفحه نمایشی ۵/۲ اینچی بهره می برد که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را ارائه می دهد. چگالی پیکسلی این محصول در واقع ۵۶۵ppi است. دستگاه مورد بحث طراحی همیشگی اچ تی سی را خواهد داشت و از بدنه ای با ابعاد ۵/۹۴ در ۲/۸۵ در ۰/۴ اینچ بهره می برد. بر خلاف سایز صفحه نمایش این دستگاه، انتظار می رود اندازه کاملش از اکسپریا زد ۳ بزرگتر باشد و با سبک طراحی شرکت مورد بحث جای تعجبی هم نیست.

سایر مشخصات در مورد تجهیزات سخت افزاری M9 Plus به بیرون درز یافته که از جمله آنها می توان به پردازنده هشت هسته ای ساخت مدیاتک یا کوالکام اشاره نمود. حافظه رم پردازشی این گوشی نیز مانند بسیاری از پرچمداران حال حاضر، ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۳۲ گیگابایتی اعلام گشته. دوربین اصلی ۲۰/۷ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۴ مگاپیکسلی نیز از جمله مشخصات فنی این محصول اعلام شده اند. در نهایت باتری مورد استفاده برای موبایل اشاره شده ۲۸۴۰ میلی آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت.

[منبع:‌Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *